Bliksem slaat in naast verslaggever

Topic gezien door 2417 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 23 sep 2012 - 12:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Bliksem slaat in naast verslaggever

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!


Jelte


Tyshane

Ziet er wel heftig uit inderdaad! Ik zou zelf zeggen dat het echt is maar als ik de reacties zou lees bij you-tube heb ik dat fout. ;)

Jelte

Citaat van: Tyshane op zo 23 sep 2012 - 14:07
Ziet er wel heftig uit inderdaad! Ik zou zelf zeggen dat het echt is maar als ik de reacties zou lees bij you-tube heb ik dat fout. ;)

Alleen al de bliksem in de wolk aan het begin (nog afgezien van de overduidelijke neppigheid daaraan) en de tijd die tussen de flits en de rommel zit zou al genoeg moeten zeggen toch?  ;D
Zoveel zaken waarom dit filmpje nep is (de manier waarop de camera met het licht omgaat, de manier waarop bijzonder slecht geacteerd wordt, de manier waarop het licht niet klopt (bij normaal licht en zonnig weer gefilmd en in nabewerking donkerder gemaakt), het materiaal waarin de inslag is (ooit wel eens een vonk uit een stuk marmer zien vliegen zonder dat er metaal bij kwam?), enz enz enz.

Suncatcher

Eerste donder komt uit een standaard soundboard. Heck, ik heb dezelfde bliksem al 100x gehoord. Geluidje werd ook afgespeeld in de windows XP tijdperk als je een creative audigy geluidskaart had. Duidelijk fake.

jeffrey83


Powered by EzPortal