Radar animaties Supercellen 04 & 05 augustus 2012

Topic gezien door 1993 bezoekers
Gestart door arjanbruggink, ma 13 aug 2012 - 10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjanbruggink

Ik las in het onweerskansentopic dat HJ32 graag radaranimaties wilde zien van de supercellen die over Nederland trokken dat weekend. Ik ben er "even" mee bezig geweest, maar ik heb de animaties gereed.
Heb animaties gemaakt van zaterdag en zondag (de maandag waren er geen SC's volgens mij).

Animatie zaterdag:


Animatie zondag:


Op de animatie van zondag is mij tevens iets opgevallen. Iedereen heeft het gehad over de SC die van Rotterdam e.o. naar Putten trok. Maar die dag zijn er, volgens mij, meerdere SC's geweest. Kijk maar eens op de animatie en zie wat er gebeurd bij de buien in het noordoosten van het land. Als ik me niet vergis is er mooi te zien dat er left- en rightmovers zijn.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

hj32

JIJ BENT EEN TOPPER!!!  :D

En dit is nou waarom ik blijf geloven in mensen, ook al wordt je soms zwaar teleurgesteld in het leven (wie niet?)
Soms wordt je namelijk ineens blij verrast...door mensen van wie je het niet verwacht en op momenten dat je het niet verwacht ;)

arjanbruggink

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Graphicnizor

Goed werk AB!! maar dan weet ik niet wat ik op beeld heb staan, maar niets lijkt erop dat dit het einde van een SC betreft als er geen SC was...

Weerfreak 1337

Ik zie inderdaad ook een aantal leftmovers  ;)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Ramon Oost

Citaat van: arjanbruggink op ma 13 aug 2012 - 10:09
Op de animatie van zondag is mij tevens iets opgevallen. Iedereen heeft het gehad over de SC die van Rotterdam e.o. naar Putten trok. Maar die dag zijn er, volgens mij, meerdere SC's geweest. Kijk maar eens op de animatie en zie wat er gebeurd bij de buien in het noordoosten van het land. Als ik me niet vergis is er mooi te zien dat er left- en rightmovers zijn.

Nice gedaan, ook de cell in het NO kwam voorbij op twitter dat hij verdacht afweek naar rechts enz. enz.   Het was dus ook al meer mensen opgevallen.

Powered by EzPortal