Wat knutselen met HDR

Topic gezien door 2469 bezoekers
Gestart door Joey, wo 18 apr 2012 - 18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey

Vorige week even wezen knutselen met HDR.
Heb me er eigenlijk nooit zo mee bezig gehouden, maar nu ik een beetje door heb hoe het werkt,
begin ik er steeds meer lol in te krijgen.

Ben nog een beginner, dus alle commentaar is welkom!  8)



jeffrey83

foto's zijn mooi :)

over de auto's heb ik maar even geen mening ;)

Tyshane

Gaaf gedaan, zeker de tweede is cool! Daar is de compositie en het perspectief wat mij betreft wat aantrekkelijker!

Joey

Citaat van: jeffrey83 op wo 18 apr 2012 - 19:03
foto's zijn mooi :)

over de auto's heb ik maar even geen mening ;)

vertel vertel!
Ben nu toch wel nieuwschierig  :P

Jur

Niveautje New Kids jonguh!

On; mooie pix ;)

Joey

Vreemde vertaling..
Maarja ieder z'n ding he!

Jelte

Coool! HDR-over-the-top, maar in dit geval op de juiste manier!
Tip: probeer de volgende keer een beetje een industriƫle omgeving. Een blinde muur of een rangeerterrein oid. De surrealistische trekken doen het niet zo goed met natuur.
Oh... als uitzondering daarop: een mooie zonsondergang wil ook nog wel eens erg gaaf worden.

Joey

Thanks!
Klopt helemaal wat je zegt HDR en de natuur is wel mooi, maar het gaat niet lekker samen!
Ik was deze dag niet eens van plan een HDR te maken, het was eigenlijk meer een shoot van de auto's alleen.
Totdat mijn kameraad zei "Goh, maak eens een HDR" dus vandaar..

Dat van een industriƫle omgeving is idd wel een goed idee! Misschien moet ik dat de volgende x maar es doen!

Thanks voor de tip!  ;D

Jan van Ooijen

Ik heb Koffiehoekje in de ban staan bij mijn profiel omdat ik dat niet interessant vind, maar hier moet ik toch even op reageren. Werkelijk prachtig. Zie de volgende sessie met kastelen graag tegemoet ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Roan

mooie platen, vooral die 2e met die lucht erbij is echt prachtig, echter wel wat over the top. Foto's waarvan je niet kunt zien of ze nu wel of niet geHDR't zijn vind ik persoonlijk het mooiste

Daisy

Ik had het mooier gevonden zonder de auto's. Die auto's maken het wat over the top.
Voor de rest vind ik het wel knap gedaan, is ook nog iets wat ik wil leren..
All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

jeffrey83

 

Citaat van: Joey op wo 18 apr 2012 - 22:01
vertel vertel!
Ben nu toch wel nieuwschierig  :P

het zijn gewoon niet mijn type auto's, ik heb andere ;)

voor de rest zijn het natuurlijk wel mooie foto's...


Weetje eigenlijk zou je mijn auto met jou foto moeten combineren, dan heb je het perfecte plaatje in mijn ogen :P

Joey

Allemaal bedankt!

En ook bedankt voor het "commentaar"
Zoals ik al zei: ik ben nieuw met HDR, vandaar dat de plaatjes misschien wat "over the top" zijn zoals sommigen van jullie zeggen.
Maar goed, daarom ben ik ook blij dat jullie dit zo zien, aan de hand daarvan kan ik de volgende keer wat aanpassingen doen! ;)


Powered by EzPortal