Winterdiscussie topic 2017/2018 Deel 2

Topic gezien door 226214 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, wo 06 dec 2017 - 15:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Marco uit Hangar 5

Op schiphol gaat het steeds harder (nat) sneeuwen.. volgens mij was dit niet verwacht en had dit allang gewoon regen moeten zijn..toch?
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Zynex

wow hele dikke sneeuwbui hier :o. Niet verwacht.

TMCThomas

Sneeuw zet hier helaas niet door, natte sneeuw afgewisseld met regen.

winter

Hier ook af en toe forse matige natte sneeuwval. Mooi om te zien!

Ed Deijkers

Begint te sneeuwen hier in Middenmeer, natte sneeuw weliswaar, top2000 aan, bloasmuziek van Gé Reinders op, lekkere sfeer. Groet allemaal, fijne jaarwisseling en een gezond en heerlijk 2018 met 'dikke winter' gewenst...
Het weer is zoals het is, de emoties komen later

Gerard1995

Citaat van: Zynex op vr 29 dec 2017 - 14:11
volgens mij is het altijd zo dat als het in Noord-Amerika onwijs koud is, het hier gewoon zacht is. Laatste 3 winters koud in Noord-Amerika en hier onwijs zacht. Op het moment weer extreme kou in Noord-Amerika.. en hier dus weer zacht. Wel jammer.

dat verband houdt mij dus ook al in het achterhoofd, al verschillende jaren hetzelfde idee volgens mij.... al steekt de VS en Canada nu wel heel erg tussenuit met de rest van de wereld.... :o

mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

GeneralDuke

Citaat van: TMCThomas op vr 29 dec 2017 - 15:05
Sneeuw zet hier helaas niet door, natte sneeuw afgewisseld met regen.

In Nijmegen wel wat sneeuw, blijft een beetje liggen op het gras en aarde.
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Armand

Hier weer wat kletsnatte flatsen vanmiddag maar meer ook niet. Kan het geen winterprikje noemen hier  ;) Misschien in januari wat meer kansen weer.

Voor mij waarschijnlijk dan ook het laatste bericht van 2017... Gezien er niets spannends staat te gebeuren qua winterweer ga ik de laatste dagen lekker doorbrengen met vrienden en familie en het jaar natuurlijk goed afsluiten  ;D

Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond 2018 met hopelijk een interessant jaar op het gebied van de meteorologie ;)
Tot ziens in 2018!

Mrkos


jaapverheij

 ;D Ach er is hoop kijk maar naar de nieuwe kaarten zoals de GEM heerlijk op het eind,en ook GFS laat veranderingen zien, ::)

Harry de Hond

Even een off-topic vraag na de verrassende neerslag vandaag. Wanneer is de lay-out weer in orde? Het is zo lastig lezen nu  :(

Wordt momenteel aan gewerkt, dit zal eerdaags weer in orde zijn.
Juist.

dennis089

fijne jaarwisseling iedereen. laten we hopen op een mooi weer jaar. let the sun shine

Marsel

Citaat van: dennis089 op za 30 dec 2017 - 08:57
fijne jaarwisseling iedereen. laten we hopen op een mooi weer jaar. let the sun shine
Vooral dat dikgedrukte inderdaad. Ik begin inmiddels de eerste 'wanneer is die donkere ellende voorbij' gedachten alweer te krijgen  ;D. Maar goed, langs deze weg wil ik dan ook even gebruik maken van de mogelijkheid om eenieder een mooi 2018 te wensen en een mooie, veilige jaarwisseling uiteraard.

Snowfreak

een magere troost marsel, de dagen zijn nu al een klein beetje aan het het lengen..
ik wens ook iedereen een mooi 2018! hopelijk nog enkele vriesdagen/sneeuw en dan een warm en zonnig voorjaar.

Joep

Na volgend weekend mogelijk kouder door hoge druk boven ons land en o/no wind?




Romigo

Zou mooi zijn, voor mij mag het kouder worden. Helaas duurt dat nooit zo heel lang hier in Nederland.

Citaat van: Joep op zo 31 dec 2017 - 10:44
Na volgend weekend mogelijk kouder door hoge druk boven ons land en o/no wind?

Franky46

Ik snak naar het voorjaar wat een donkere natte ellende elke dag! Ben blij nog een weekje Schwarzwald gedaan te hebben met kerst wat een berg sneeuw ligt daar nog !!

Gerard1995

De Beste Wensen voor iedereen hier... op naar een succesvol 2018 8) 8)
De weermodellen geven alvast een leuk nieuwjaarskado 8)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Lothiriel

Nieuwjaarscadeau? Ik zie eventuele plaatjes niet dus geen idee wat je bedoelt :p
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

martijn

Allereerst iedereen gelukkig nieuwjaar! :)
De kaarten gaan volgende week toch de koudere kant op, krijgen we misschien weer is wat winter? Laten we het hopen

Powered by EzPortal