Winterdiscussie topic 2017/2018 Deel 2

Topic gezien door 226129 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, wo 06 dec 2017 - 15:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Joep


Joep


Joep

Nieuwe EC sneeuw voor vrijdag van de kaarten door minder koude bovenlucht

Bigfoot

waarom laat Jan van Ooijen zich hier nooit meer zien??

Farid_A

Citaat van: Bigfoot op wo 27 dec 2017 - 12:05
waarom laat Jan van Ooijen zich hier nooit meer zien??

Zie:

Citaat van: ThaGhostNL op zo 17 dec 2017 - 00:48
***ModBreak***

De afgelopen periode zijn er een aantal vragen voorbij gekomen over Jan.
Jan is erg druk met zijn werk en heeft daarom helaas weinig tijd om bijdragen te leveren aan het forum, ook zijn privé leven laat weinig ruimte over om actief bezig te zijn met het forum, echter is Jan nog steeds (samen met mij) de beheerder van het forum en hopelijk heeft hij in de toekomst wat meer tijd.

Ons team en met name Marsel houden jullie graag op de hoogte van de laatste weersomstandigheden.

Om gelijk van dit moment gebruik te maken. Wij zoeken nog 1 of 2 leden die ons moderatie team willen versterken en weerupdates willen schrijven.
Heb je interesse? Stuur mij dan een PM.

Greetz,
ThaGhostNL

TMCThomas

Arpege laat momenteel voor vrijdag toch wel sneeuwval van betekenis zien. Helaas is die dan ook vrijwel de enige, bij de meeste andere modellen valt er weinig tot geen (natte) sneeuw. Denk dat we er niet zoveel van hoeven te verwachten.

WRF is bijgedraait richting Arpege en laat nu ruw weg hetzelfde zien, toch nog hoop?

Global warming

....op vrijdag na blijft het de komende (10) dagen prima weer voor een winterhater  :)

Marcellang

Citaat van: Global warming op do 28 dec 2017 - 00:19
....op vrijdag na blijft het de komende (10) dagen prima weer voor een winterhater  :)
Iig tot 4 januari daarna glazenbolwerk  :P
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

hesselsjoerd

Mooie sneeuwbui net, met hele grote vlokken

Global warming

Het is hier wel erg stil. Zelfs morgen met kansjes op sneeuw maakt de tongen niet los.

GeneralDuke

Citaat van: Global warming op do 28 dec 2017 - 12:28
Het is hier wel erg stil. Zelfs morgen met kansjes op sneeuw maakt de tongen niet los.

Iedereen ligt nog uit te buiken ::)
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

TMCThomas

Ben zelf momenteel bezig met een nog grotere hobby, Vuurwerk! :D

Joep

Hirlam berekent voor midden en zuiden ook enige tijd sneeuw kansen

Gerard1995

toch een gevalletje snowcasting morgen.. wel zijn de basisonderdelen een stuk magerder dan 2,5 week geleden.. maargoed wieweet een verrassing en sws weer van heel erg korte duur.. mijn hoop gaat een beetje uit naar het einde van volgende week.. hoop dat het vanaf nu run aan run nog verder de diepte in gaat duiken... 8)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Gerard1995

Wat een rust hier........ sneeuwt het nog nergens??? ;D
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Lothiriel

Flinke natte sneeuw de voorbije 2u. Blijft natuurlijk niks liggen maar het zijn wel leuke vlokken  ::)
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Der RoX

WiNtEr!!11!1!@

TMCThomas

Hier is het nu begonnen met regenen bij 3.1 graden. Maar er lijkt af en toe een natte flats tussen te zitten.

Gerard1995

hier gooit de lucht er echt alles uit wat haar dwarszit... laten we zeggen de complete winterse-nattezooi-mix  8)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Zynex

volgens mij is het altijd zo dat als het in Noord-Amerika onwijs koud is, het hier gewoon zacht is. Laatste 3 winters koud in Noord-Amerika en hier onwijs zacht. Op het moment weer extreme kou in Noord-Amerika.. en hier dus weer zacht. Wel jammer.

Powered by EzPortal