Winterdiscussie topic 2017/2018 Deel 2

Topic gezien door 226081 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, wo 06 dec 2017 - 15:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Cholens

KNMI: Nu ook #coderood voor #Groningen en #Friesland wegens grootschalige #gladheid door #sneeuwval. https://t.co/dpPyZhecVg

Armand

Wat een raar aanzicht, heel NL code rood behalve Wadden en Limburg. Kan beter een andere hobby gaan zoeken..  ;D :D

winter67

Gaat nu echt tekeer hier. Extreem zware sneeuwval nu alweer een laagje bijgekomen en dat al 15 min lang en voorlopig geen einde

gilleeesss

Citaat van: dennis089 op ma 11 dec 2017 - 18:00
volgens mij voorlopig niet. als EC gelijk krijgt is het zowieso een WC. op GFS zag ik een eurohoog. Ook geen winter dus. nee volgens mij moeten we nu wachten op 2018.

saai eindejaar dus (kan nog wel veranderen hopelijk)

Straatje96

Hier in Wageningen nu ook gewoon regen, ik heb er een hard hoofd in.

pietjelol

Citaat van: Extremissimorum op ma 11 dec 2017 - 18:04
Hoorn ook al meer dan 10 cm nu. Eerder 15 dan 10 durf 'k te zeggen.
En dat in Noord-Holland. Meeste sneeuwval sinds jaren!
Klopt en het sneeuwt nog steeds hier.

TMCThomas

Nou het is jullie ook een keer gegund hoor in het westen en noorden :), hier wil het op het moment gewoon niet lukken met een mix van regen en korrelhagel.

RicardoDimm

Wel grappig dat het nog steeds niet echt naar het Oosten trekt. Het blijft maar cirkelen en hangen boven NL

Død Snø

Citaat van: TMCThomas op ma 11 dec 2017 - 17:49
Klopt hier regent het momenteel  :'(

Hier is t weer terug aan het sneeuwen. Volgens mij heeft de regengrens nipt bereikt om dan voervolgens weer naar het zuidoosten te schuiven

winter67

Nog altijd zeer zware sneeuwval. Ligt nu al dik 10cm

Ploeps

Hier in Vorden (Achterhoek West) al een uurtje ijsregen of iets wat tussen regen, hagel en sneeuw in zit.
Liefhebber van weer-uitersten.

Johannes96

Zeer zeer zeer zware sneeuwval momenteel, logisch dat ze hier ook net hebben opgeschaald naar code rood. Dik 10 cm nu.

TimK21

Regen regen regen in Nijmegen, helaas vallen we er net naast.

Dan mag het wel ff goed doorregenen, dan is de smurrie die er nu ligt weg.
Challenge accepted!

Serge

In Amersfoort is er een cm of 10-12 bijgekomen
Waar is mijn cape

Lothiriel

Al hele dag regen  :(

Afijn, geniet ervan daar in het hoge Noorden ;). Ik hoop op eens sneeuw uit het oosten gevolgd door een goeie diepvries, beste winterweer imo. Gebeurt helaas nooit meer, blijkbaar.
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Johannes96

Citaat van: Lothiriel op ma 11 dec 2017 - 18:31
Al hele dag regen  :(

Afijn, geniet ervan daar in het hoge Noorden ;). Ik hoop op eens sneeuw uit het oosten gevolgd door een goeie diepvries, beste winterweer imo. Gebeurt helaas nooit meer, blijkbaar.

Dat zou echt ideaal zijn inderdaad, goed pak sneeuw voor heel Nederland en België gevolgd door wekenlange Oostenwinden.

#Dreams

Død Snø

Citaat van: TMCThomas op ma 11 dec 2017 - 18:16
Nou het is jullie ook een keer gegund hoor in het westen en noorden :), hier wil het op het moment gewoon niet lukken met een mix van regen en korrelhagel.
Nu zeer zware sneeuwval hier! Als het daar nog steeds regent dan snap ik er niks meer van :o

Kermisspin

In het noordoosten sneeuwt het nu ook flink. Inmiddels weer thuis aangekomen vanuit het zuiden wat opzich goed te doen was.

Nu genieten van de sneeuw. 
Volvo for life!

TMCThomas

Citaat van: Død Snø op ma 11 dec 2017 - 18:35
Nu zeer zware sneeuwval hier! Als het daar nog steeds regent dan snap ik er niks meer van :o
Is hier nu inderdaad weer sneeuw maar stelt weinig voor hier op het moment.

winter67

Mag de sneeuw eens weg begin het zat te worden al 5 uur non stop sneeuw word nu wel een beetje teveel

Powered by EzPortal