Wachten tijdens een chase: waar hou JIJ je mee bezig?

Topic gezien door 5793 bezoekers
Gestart door StormCell, za 24 mrt 2012 - 20:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michaeltje1986

Conclussie: Als je chased hou altijd alles in de gaten en stort je op het chasen. Voor je het weet hangt er een shelf voor je neus, en dan ben je te laat :P ;D

dondertje127

Afhankelijk van het tijdstip twijfelen wanneer ik nou moet koken en eten, buienradar's volgen, soms al route of locatie proberen te bedenken, dieren in de natuur in de gaten houden (horen/zien wat ze doen), livecams kijken/zoeken waar het al wél onweert en de warmte nog koesteren zolang 'ie duurt :)

Als het nacht is, doe ik niets anders dan opletten of ik niet al ergens bliksem zie van al onmogelijke afstand (bij checken naar de hemel 't licht uit doen en bij computerwerk weer aan), buienradar's volgen en meestal dan in de chat te vinden.
In de nacht ben ik vooralsnog altijd thuis gebleven. En ook 's avonds en 's nachts (dan helemaal) kijk/zoek ik livecams op waar het al wel onweert en deel deze dan graag :)

Lightning_Glenn

Antwoord op vraag:Nagelbijten heb ik net gemerkt.....en veel de radars bestuderen.

btbroeke

gisteren tijdens mn maiden voyage / mini chase eigenlijk in tussentijd social media ook in de gaten gehouden met #onweer op twitter. Vaak ook handig om te zien waar het onweer zich bevind :)
twitter: @boyketenbroeke

Leon Eikenaar

Angry Birds spelen via mobiel als ik moet wachten :)

Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

Fanatic

kaarten radars mappen en eventueel contact zoeken met andere chasers....
geen tijd voor overige bezigheden..
..:: Get out of my way!! I have a storm to catch!! ::..

Powered by EzPortal