Winter discussietopic 2014/2015 deel 6

Topic gezien door 396956 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 14 jan 2015 - 08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Lothiriel

Citaat van: Armand op zo 25 jan 2015 - 18:22
http://www.weer.nl/weer-in-het-nieuws/weernieuws/ch/9311aa8185299e96f5166ae579c956c3/article/nieuwe_sneeuwbuien_op_komst.html

Ook een interessant stukje over eind volgende week.

Lijkt wel alsof de Telegraaf hier zowat z'n hele inspiratie heeft uitgehaald voor dat horrorwinterartikel :-)
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Borislav

Ec start zometeen , erg benieuwd :)
Borislav Lekic

flyerke

Winter is coming

JoostK

Heb zelf niet veel verstand van kaarten en overige, maar mijn hart gaat sneller kloppen van dit forum-topic! :)

Borislav

ec tot nu toe gelijk met gfs 12z
Borislav Lekic

benjamin112


joboy52

EC lijkt minder te zijn dan GFS (op lange termijn)

Extremissimorum


Borislav

Hij is zo extreem dat hij niet verder wilt..

bakken met sneeuw!
Borislav Lekic

joboy52

Heeft iemand een gifje/zou willen maken van de laatste EC run? Met name dan de neerslagsoort (sneeuwval)

jeroentje890


joboy52

Heeft iemand een linkje voor de neerslag van EC, kan dit op wetterzentrale.de namelijk niet zien

gilleeesss

EC is best wel goed te noemen ja, enkel zit ik er nog wat mee in wanneer de neerslag meestal komt bij de passage van een laagje, dat de temps hopelijk niet te hoog worden (tijdelijk) op 850hPA vlak

Extremissimorum

Hier nu GFS12 som sneeuwval tot en met volgende week vrijdag voor de volledigheid. Kuststreken nog steeds vol in de prijzen!

Borislav

Bakken met sneeuw , aldus gfs en ec !
Borislav Lekic

gilleeesss

Citaat van: joboy52 op zo 25 jan 2015 - 19:58
Heeft iemand een linkje voor de neerslag van EC, kan dit op wetterzentrale.de namelijk niet zien

Accountje maken op weer.nl dan kan je EC bkijken , neerslag/temps enzo, ofwel donaten op dit forum dan kan je animaties plaatjes zien die jan/etc altijd posten :-)

Weatherman

Citaat van: Extremissimorum op zo 25 jan 2015 - 20:04
Hier nu GFS12 som sneeuwval tot en met volgende week vrijdag voor de volledigheid. Kuststreken nog steeds vol in de prijzen!
snap ik niks van, wij hebben ook sneeuw maar waarom berekend die voor hier niks.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Borislav

Citaat van: Weatherman op zo 25 jan 2015 - 20:07
snap ik niks van, wij hebben ook sneeuw maar waarom berekend die voor hier niks.

intensiteit !
Borislav Lekic

Weatherman

Citaat van: Borislav op zo 25 jan 2015 - 20:08
intensiteit !
maar hier blijft het toch ook gewoon liggen ? Als het bij jullie al blijft liggen.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

owios

dat kaartje van gfs sneeuwval is dat 12 cm wat er berekend word voor het westen? als dat centimeter is vind ik het wel mee vallen in 3 dagen

Powered by EzPortal