Winter discussietopic 2014/2015 deel 6

Topic gezien door 396993 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 14 jan 2015 - 08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

hoffies

Net gereden vanuit julianadorp naar Apeldoorn om 4:00 uur vertrokken en om 6:30 uur aangekomen! Vooral rond Amsterdam veel slippartijen gezien en vanaf Ede, sneeuw! Zo weer terug.. Ik ben benieuwd!
Twitter: @hoffnar2911

biancacroeze

Eerst sneeuw, daarna ijzel en nu weer sneeuw. Er ligt nu zo'n 2 cm. (Wagenborgen, prov. Groningen). Ben benieuwd of de ijzel nog weer zal terugkeren. Op buienradar te zien, komt er nog genoeg aan.

Winter98

hier bij mij in west Friesland is een paar cm sneeuw gevallen alles helemaal wit

EAJ

Sneeuw in Heerenveen met rond 06.50 zelfs een klap onweer.

Joep

Op de A2 richting Schiphol
Weerplaza

boxer

Hier liggen enkele centimeters  ;D

Eendagseend

Mooi pak sneeuw buiten. Nog wel.
2014 Arnhem Laar Oost:
Onweer: 28
Weerlicht: 9
Onweer elders: 2 (resp. in Wageningen en Velp)

2014 Velp:
Natte sneeuw: 1
Droge sneeuw: 2
Zwaarste onweer in 2014: 3 januari 2014 (zwaarste windstoten en zwaarste hagel) en 28 juli (zwaarste regen en blikseminslagen.

2015:
Natte sneeuw: 3 (waarvan 1 korrelsneeuw)
Droge sneeuw: 6
IJsdag: 2
Onweer: 1
Hagel: 2

Borislav

Borislav Lekic

gaz753


biancacroeze

Hier in Wagenborgen, provincie Groningen, sinds een half uurtje weer sneeuw! Zal gevaarlijke situaties op gaan leveren op de weg. Eerst sneeuw, daarna ijzel en nu weer sneeuw. Temp. -1. Het sneeuwt nu flink door. Op buienrader zie ik dat er nog aardig wat aan komt voor ons, hopen dat dat bij sneeuw blijft.

Brisk

Citaat van: Eendagseend op za 24 jan 2015 - 07:04
Mooi pak sneeuw buiten. Nog wel.

"pak" is een beetje overdreven. Het is mooi wit en er liggen een paar cm's. Net vanuit Arnhem naar Velp gereden en toch wel een stuk of 3 auto's met de neus de verkeerde kant op gezien. Het is niet stil, je hoort de "sneeuw" vallen...
Let is snow, let it snow, let it snow!

Eveline


Caveman

Hier nu droog ligt 1-2 cm sneeuw

matroesjka-world

Citaat van: EAJ op za 24 jan 2015 - 06:55
Sneeuw in Heerenveen met rond 06.50 zelfs een klap onweer.


Dikke 3 cm sneeuw in Heerenveen  :D  + Inderdaad 1 klap onweer  ;D
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Svanos

YES YES YES EERSTE SNEEUWDEK IN AMSTELVEEN IS EEN FEIT!!!!!!  ik ga niet meer slapen maar er uit om foto's te maken!!!!
Laagste gemeten temperatuur winter 2017 : -7.1°C
Davis Vantage Pro 2 plus

Marcellang

Citaat van: matroesjka-world op za 24 jan 2015 - 06:52
Heerenveen meldt: Sneeuw en onweer !!!   ::) ;D

Hier nu ongeveer 2 tot 3 cm sneeuw gok ik  8)  + 3 minuten geleden een ontlading en donder  :)
Nice  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

mochino

Zwolle meld zware sneeuwval.

Een mooi gesloten sneeuwdek van een cm of 5 a 6.
De kids willen al met de slee naarbuiten, maar het is nog donker  ;D Zometeen eens proberen om voorzictig met ze naar de leemcule te gaan

Eendagseend

Pfff ik heb alles geprobeerd om foto te uploaden, half uur geklooi met links die niet werken. Ipad is echt waardeloos. Kan iemand m'n foto recht krijgen ipv ondersteboven?

Verder sneeuwt het nog flink door en is er inmiddels sprake van matige sneeuwval :)
Ook bomen worden nu snel wit.
2014 Arnhem Laar Oost:
Onweer: 28
Weerlicht: 9
Onweer elders: 2 (resp. in Wageningen en Velp)

2014 Velp:
Natte sneeuw: 1
Droge sneeuw: 2
Zwaarste onweer in 2014: 3 januari 2014 (zwaarste windstoten en zwaarste hagel) en 28 juli (zwaarste regen en blikseminslagen.

2015:
Natte sneeuw: 3 (waarvan 1 korrelsneeuw)
Droge sneeuw: 6
IJsdag: 2
Onweer: 1
Hagel: 2

martijn

Grote sneeuwvlokken en laag van zeker 3cm

matroesjka-world

Citaat van: mochino op za 24 jan 2015 - 07:48
Zwolle meld zware sneeuwval.

Een mooi gesloten sneeuwdek van een cm of 5 a 6.
De kids willen al met de slee naarbuiten, maar het is nog donker  ;D Zometeen eens proberen om voorzictig met ze naar de leemcule te gaan


Bewijs a.u.b. hahaha  :P
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Powered by EzPortal