Winter discussietopic 2014/2015 deel 6

Topic gezien door 397014 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 14 jan 2015 - 08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

deventer

Nog een keer deventer na de regen.. haha
gras eb autos zijn wit straten nagenoeg niks


flyerke

joepie het gras ligt wit hier, 1-2cm gevallen denk ik
Winter is coming

Isabelle

In Lier Belgiƫ ligt een mooi laagje sneeuw.

SniperEye

Hier ook geen sneeuw of andere neerslag. Het voelde wel frisjes aan op de fiets vanochtend :)

Jan van Ooijen

Op naar de volgende kansen en weer een irritant laagje wat de komende week voor nodige gestress gaat zorgen ;)





Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherman

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 19 jan 2015 - 08:02
Op naar de volgende kansen en weer een irritant laagje wat de komende week voor nodige gestress gaat zorgen ;)

Haha, niet als alles gewoon soepel verloopt en de stukjes mooi in elkaar passen jan.  ;)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Armand

Oh oh... Twee keer mislukt, dus derde keer is scheepsrecht ;)


Vincent

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 19 jan 2015 - 08:02
Op naar de volgende kansen en weer een irritant laagje wat de komende week voor nodige gestress gaat zorgen ;)

Op naar teleurstelling nummer 352526262.  :P

jeffrey83

Ik verwacht dat dit sneeuw gebied vrijdag avond van de kaarten is! :p

Ijsbloem

 ;D Hi , die Jan.
Deze knip ik ook uit voor mijn plakboek.
Kijk ik jaren later terug , 'Wow , !  Wat een sneeuwrijk januari hebben
we in de winter ' 15 gehad.
Op weg naar weer wat koudere winters ?
Zou zo maar kunnen , te beginnen in winter 2017.

Henk1976

Citaat van: Ijsbloem op ma 19 jan 2015 - 08:23
;D Hi , die Jan.
Deze knip ik ook uit voor mijn plakboek.
Kijk ik jaren later terug , 'Wow , !  Wat een sneeuwrijk januari hebben
we in de winter ' 15 gehad.

Kan je aan je kleinkinderen vertellen! Winter, man vroeger in '15, dat was pas winter  ::) :o

MamaAs

Ik doe niet meer aan die stomme laagjes, haha.
Met sneeuwbuien uit het noorden word ik enthousiast  :P

Koen-IJM

Wij Noord-Hollanders hebben dan wel geen sneeuw gehad... het is hier in ieder geval wel winter  ;D


Danny

Citaat van: Koen-IJM op ma 19 jan 2015 - 08:37
Wij Noord-Hollanders hebben dan wel geen sneeuw gehad... het is hier in ieder geval wel winter  ;D

Hier in Zuid-Holland (Alphen aan den Rijn) is de temperatuur ook onder 0 gedoken in de vroege ochtend. Direct ontstond er een mistig wereld. Momenteel dus grijs en koud buiten met zicht rond de 150-200 meter.

Armand

Wij Limburgers wachten nog steeds op sneeuw. Omstandigheden zijn prima. Tact -1.8, tact 10cm -3.8, luchtvochtigheid 95%. Tja je kunt blijkbaar niet alles hebben :P

JerryL

Nou, gisteren in Zaanstad geen vlok gevallen. In de middag even naar het Winkelcentrum in Hoofddorp geweest, daar eveneens geen regen. Wel ter hoogte van Schiphol aardig wat hagel.

Deze ochtend was de auto volledig bevroren. Heeft het geijzeld of is dit gewoon aangevroren regen geweest? Hoe dan ook voor het eerst krabben sedert maart 2013.

MaikelNL

Een klein neerslag gebied trekt nu over de Achterhoek weg naar het oosten. De daken van huizen worden een beetje wit maar het moet wel flink door sneeuwen om een dek te vormen met een temperatuur van +1,1.

JerryL

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 19 jan 2015 - 08:02
Op naar de volgende kansen en weer een irritant laagje wat de komende week voor nodige gestress gaat zorgen ;)


Huh, staat de sneeuw nu voor het westen. Nou wacht maar, morgen weer voor het oosten. Uiteindelijk valt ze zaterdag in het Zuiden. Dit is de winter van de wispelturige sneeuwpluimen.

Jenkie

Nou, Denekamp meldt dan toch (natte) motsneeuw. Maar het blijft echt niet liggen....

Marcellang

Klein Stavern meldt na ca. 16 uur (lichte) regen/sneeuw eindelijk droge sneeuw, het sneeuwgebied(je) blijft al uren boven ons te plakken.
Nu vallen er redelijke vlokken met nog maar een zicht van ca. 300 m.
Alles is wit, behalve de bestrating natuurlijk,maar ook daar worden verschillende plekken langzamerhand ingekleurd 8) ::)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Powered by EzPortal