Winter discussietopic 2014/2015 deel 6

Topic gezien door 396898 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 14 jan 2015 - 08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Extremissimorum

Citaat van: karst op zo 18 jan 2015 - 13:45
Vind het toch raar dat de sneeuwrader de sneeuwval in Dordt niet registreert, terwijl het hier gestaag blijft sneeuwen. ???????

Heeft iemand hiervoor een verklaring ?

Foutje. Komt door temperatuur. Gebeurt wel vaker. Gisteren gebeurde het ook. Toen had ik hier droge sneeuw, maar volgens de radars was het regen. Het is geen observatie, maar een verwachting.
Ik zou de radar alleen gebruiken om te zien waar en wanneer er neerslag valt.


EDIT: en alweer het eerste bericht van de pagina, lol!

Vigo

Komt er nog wat in noordholland dan alleen maar regen.. komt er vanavond nog iets.. ?  :-\

joboy52

In Vianen nu natte sneeuw zie ik op webcam

remco0317


Oxize

Hier 1,5c graden en langzaam dalend. Die bui bij arnhem moeten wij straks over ons (twente) heen krijgen. Ik verwacht wat droog en nat door elkaar. We zullen zien....
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

karst

Citaat van: Extremissimorum op zo 18 jan 2015 - 13:50
Foutje. Komt door temperatuur. Gebeurt wel vaker. Gisteren gebeurde het ook. Toen had ik hier droge sneeuw, maar volgens de radars was het regen. Het is geen observatie, maar een verwachting.
Ik zou de radar alleen gebruiken om te zien waar en wanneer er neerslag valt.


EDIT: en alweer het eerste bericht van de pagina, lol!
bedankt voor de informatie

jandeventer

voorlopig in deventer niks anders dan regen >:(

PatrickM

Hier ook al de hele dag regen. Nog geen vlokje gezien, verwacht ook niet dat er iets gaat vallen.

Der RoX

Het regent hier gestaag door in Leiden...
WiNtEr!!11!1!@

WinschoterWeer

Oldambt (Noordoost Groningen) meldt momenteel gewoon regen bij 2 graden !

pietjelol

Regen met af en toe een vlok sneeuw
eerder herfstachtig dan winter.

jonkheer

Leeuwarden regen. 2.6 graden en dauwpunt 1.8

Extremissimorum

Nou, mag toch weer een sneeuwdag erbij schrijven. Enkele vlok natte sneeuw bij meerendeel regen. Wordt misschien nog wat zo... :-\ :-X

joboy52

Soest meld regen met af en toe een vlokje.

fgfredje


jens

in frankrijk begint de regen al over te gaan in natte sneeuw, daar stroomt de koude lucht al binnen, dat zal bij ons ook binnen enkele uren gebeuren :)
onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

Weatherman

Citaat van: jens op zo 18 jan 2015 - 14:37
in frankrijk begint de regen al over te gaan in natte sneeuw, daar stroomt de koude lucht al binnen, dat zal bij ons ook binnen enkele uren gebeuren :)
dat geeft hoop.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Ploeps

Vanmorgen om 9 uur in Vorden sneeuw die heel langzaam steeds meer bleef liggen. We hadden dus heel even een sneeuwdek je hier. Maar met het verstrijken van de uren is de sneeuw in regen overgegaan. Dus nu is alle sneeuw weer verdwenen. Misschien nog een kansje op sneeuw als de temperatuur weer iets gaat zakken...
Liefhebber van weer-uitersten.

Mrkos

In de avond en nacht sneeuw jongens, is het al avond???

pietjelol

nu meer en meer natte sneeuw vlokken. Ook temp zakt nu

Powered by EzPortal