Winter discussietopic 2014/2015 deel 6

Topic gezien door 397027 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 14 jan 2015 - 08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Joep


jeffrey83

Citaat van: Joep op zo 18 jan 2015 - 12:05
Hier het plaatje van weerplaza

Nog niks voor zeeland dus. Gewoon weer verder met mijn winter slaap ;)

NitroGenetics

hoogeveen mooi in het midden van de 5cm+ mocht echt is tijd worden, we pieste altijd al in de zomer naast de pot wat onweer betreft en sneeuw tot dusver ook, het LIJKT erop dat het nu niet meer mis kan gaan, hopenlijk blijven de tempraturen zowel onder als boven optimaal voor sneeuw vanavond. dan hoor je mij niet meer klagen ;)

winter67

Ook al word het droge sneeuw het blijft niet liggen door de regen de grond is dan te nat net zoals de 27e

NitroGenetics

Citaat van: winter67 op zo 18 jan 2015 - 12:11
Ook al word het droge sneeuw het blijft niet liggen door de regen de grond is dan te nat net zoals de 27e

dat ligt er net aan, de verwachting is dat de meeste zal vallen in de avond/nacht @ hoogeveen en zijn de temperaturen net onder 0, ik snap je zorg wel maar je mening is tegen de verwachtingen in (aldus voor het noordoosten)

Vigo

En komt er nog wat in noordholland, ik wil ook sneeuw  :-X

pietjelol

Citaat van: Vigo op zo 18 jan 2015 - 12:26
En komt er nog wat in noordholland, ik wil ook sneeuw  :-X
ga daar maar niet van uit.

Extremissimorum

Citaat van: Vigo op zo 18 jan 2015 - 12:26
En komt er nog wat in noordholland, ik wil ook sneeuw  :-X

Ik wil ook sneeuw, maar reken er maar niet op. Tenzij je in Enkhuizen woont. Dan is er nog een kleine kans.

Vigo



Marco_Goes

toch wel matige natte sneeuw nu hier, Tact +1,5

NitroGenetics


xzaz

Dus resumé:
- In het oosten van het land in de middag natte sneeuw overgaand op sneeuw in de avond.
- In het westen van het land regen.

Juist?
De winter is nog niet eens begonnen!

NitroGenetics

Citaat van: xzaz op zo 18 jan 2015 - 12:38
Dus resumé:
- In het oosten van het land in de middag natte sneeuw overgaand op sneeuw in de avond.
- In het westen van het land regen.

Juist?

oost noordoost zal ook eerst temaken krijgen met regen/motregen overgaand in natte (sneeuw) westelijke regios vooral neerslag in de vorm van regen/motregen kansen zijn er natuurlijk altijd maar ervan uitgaand wat de modellen betreft regen.

xzaz

Citaat van: NitroGenetics op zo 18 jan 2015 - 12:42
oost noordoost zal ook eerst temaken krijgen met regen/motregen overgaand in natte (sneeuw) westelijke regios vooral neerslag in de vorm van regen/motregen kansen zijn er natuurlijk altijd maar ervan uitgaand watde modellen betreft regen.
Dat is mooi, wordt het morgen in ieder geval geen chaos in de randstad.
De winter is nog niet eens begonnen!

karst

voor iedereen die in volle verwachting is..... ;D
Wat smaakt het gras vreemd vanochtend... oh... is dat sneeuw?
(Foto: Anja Trooster).

Winter98

ik denk dat er in noord holland zeker wel een kans op sneeuw is zeker wat meer landinwaarts, jan visser heb het ook over sneeuw in noord holland het is gewoon snowcatsen

jeroentje890

Toch raar ze zeggen regen, en in oost vlaanderen wordt het al wit gezien de foto's dus die verrassing komt er.

Extremissimorum

Citaat van: Winter98 op zo 18 jan 2015 - 12:45
ik denk dat er in noord holland zeker wel een kans op sneeuw is zeker wat meer landinwaarts, jan visser heb het ook over sneeuw in noord holland het is gewoon snowcatsen

Kans op sneeuw in Noord-Holland is zeer, zeer klein. Hier nu slechts motregen.

En waar haal je vandaan dat Jan Visser het over sneeuw in Noord-Holland heeft?

Powered by EzPortal