Winter discussietopic 2014/2015 deel 4

Topic gezien door 250460 bezoekers
Gestart door Johann, ma 22 dec 2014 - 20:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jan van Ooijen



Gevoelstemperatuur maandagnacht naar de -19 toe



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Armand

Tja, Zuid-Limburg, je zal er maar wonen!.....  :( Haha, voor Zuid-Limburg vind ik GFS stukken beter.

Unknown-user1778

Kaarten voor limburg zijn helemaal niet slecht. Die regen tussendoor wil ik nog wel eens zien. Daar geloof ik namelijk niet in.

Marcellang

Citaat van: Jan van Ooijen op do 25 dec 2014 - 09:21

Gevoelstemperatuur maandagnacht naar de -19 toe
Kan je mooi zien waar de meeste sneeuw volgens dit model verwacht wordt,en waar natuurlijk minder wind verwacht wordt  ::)
Afkoeling vanwege deels zandgronden gaat hier niet meer op  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Armand

Citaat van: dennis089 op do 25 dec 2014 - 09:25
Kaarten voor limburg zijn helemaal niet slecht. Die regen tussendoor wil ik nog wel eens zien. Daar geloof ik namelijk niet in.

Ik geloof het ook niet, want GFS komt bijna dezelfde situatie en berekent wel de volle laag voor Limburg! Dit is mijn laatste post vandaag, want nu gaan we kerstmis vieren.  :) Fijne kerst allemaal!

Henk1976

Citaat van: albalinda op do 25 dec 2014 - 09:28
Kan je mooi zien waar de meeste sneeuw volgens dit model verwacht wordt,en waar natuurlijk minder wind verwacht wordt  ::)
Afkoeling vanwege deels zandgronden gaat hier niet meer op  ;D

En welk model vertrouw jij het meest Marcel?  EC is toch meestal wat standvastiger. En daarnaast wil ik gewoon niet dat GFS zo'n zuidelijke koers gaat nemen... :-[ Dan zou de en wij in het N/NO geen vlok zien. We kunnen dan diepvries temperaturen wel vergeten, en ik wil toch mijn diepvriezer een keer ontdooien en schoonmaken. Kon ik mooi alles even buiten zetten   :P ::)

Amijeee

Volgens mij moet ik verhuizen naar 't zuiden om sneeuw te zien of niet? Wil iemand helpen pakken? ;)

Unknown-user1778

Citaat van: Amijeee op do 25 dec 2014 - 09:45
Volgens mij moet ik verhuizen naar 't zuiden om sneeuw te zien of niet? Wil iemand helpen pakken? ;)

welkom op het forum friesje :p en idd hier in het zuiden heb ik het gevoel dat we meer gaan krijgen :p
helpen met pakken.. pakjes pakken wel dan :p

Amijeee

Citaat van: dennis089 op do 25 dec 2014 - 09:53


welkom op het forum friesje :p en idd hier in het zuiden heb ik het gevoel dat we meer gaan krijgen :p
helpen met pakken.. pakjes pakken wel dan :p


Dank je, hier ook weer zo iemand die al tijden mee leest maar nooit reageert! Vind eerste kerstdag wel een leuke dag om te reageren ;) Fijne kerstdagen iedereen! Ben heel erg benieuwd naar alle ontwikkelingen!

Kres

Hagel aan de westkant van Utrecht..

wvd


jornonweer

Citaat van: Armand op do 25 dec 2014 - 09:35
Ik geloof het ook niet, want GFS komt bijna dezelfde situatie en berekent wel de volle laag voor Limburg! Dit is mijn laatste post vandaag, want nu gaan we kerstmis vieren.  :) Fijne kerst allemaal!
geloof het toch maar, indien de kern recht over ons trekt kunnen we het vergeten, dan zal er de hele dag regen valllen en pas in de avond sneeuw.. maarja dan is er niet veel neerslag meer over
Danger is real, fear is a choice.

Joep


DSDLimburg

seizoen 2018/2019

Erik V

Daar gaan We weer. ....Weer lkkr gemaakt en nu weer een domperpluim. ...

Weerfreak 1337

In het weekend weten we meer over het verdere verloop denk ik.

Ik hoop dat het oude patroontje niet weer terugkomt. Maargoed, dat gaan we maar eens bekijken de komende dagen.

In ieder geval: fijne kerstdagen!!

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Vincent

Lekker actief buienlijntje nu zo ter hoogte van de lijn Haarlem - Zwolle ongeveer.

Ach Weatherman met de hoeveelheid veranderingen de laatste dagen kan het ook zo maar weer extremer worden in een volgende run. ;) Modellen hebben er erg veel moeite mee 'gelukkig'.

Weatherman

Citaat van: Vincent op do 25 dec 2014 - 10:37
Lekker actief buienlijntje nu zo ter hoogte van de lijn Haarlem - Zwolle ongeveer.

Ach Weatherman met de hoeveelheid veranderingen de laatste dagen kan het ook zo maar weer extremer worden in een volgende run. ;) Modellen hebben er erg veel moeite mee 'gelukkig'.
Ja dat is ook zo, alleen ben zo bang dat het net als vorig jaar wordt.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Civiccoupe

Oei oei 1 slechtere pluim, ben benieuwd naar de reacties vandaag  :) :) :) :)

Powered by EzPortal