Winter discussietopic 2013/2014 deel 5

Topic gezien door 295864 bezoekers
Gestart door Johann, do 09 jan 2014 - 19:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Remy

Lul verhalen zijn blijvend. Gewoon wakker blijven en zien wat het weer gaat doen.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Jasneker

Dat is eigenlijk het hele verhaal al deze winter....;) het net niet net misschien wel verhaal dan...

grizzrh

LT maja toch wel mooie kaart  :) Hopen dat het nu EINDELIJK eens gaat gebeuren.....
Doenrade, Limburg

winter

Wat verlang naar een leuke winter eigenlijk jammer als je kijkt naar alle landen op onze breedtegraad bijna allemaal prachtige winters.
Geef ons gewoon winters a la Tsjechië.

grizzrh

Citaat van: winter op vr 17 jan 2014 - 15:31
Wat verlang naar een leuke winter eigenlijk jammer als je kijkt naar alle landen op onze breedtegraad bijna allemaal prachtige winters.
Geef ons gewoon winters a la Tsjechië.

Liever winter a la Canada  :o
Doenrade, Limburg

arjanbruggink

Citaat van: grizzrh op vr 17 jan 2014 - 15:28
LT maja toch wel mooie kaart  :) Hopen dat het nu EINDELIJK eens gaat gebeuren.....
Fijne WC..... Ik hoop het van niet (als je winter wilt)
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Serge

Het is niet alleen de koude die vlakbij ligt, maar ook de temps boven de 10 graden liggen op de loer
Waar is mijn cape

xzaz

De winter is nog niet eens begonnen!

matroesjka-world

Net op de radio bij Sky-radio:

"Voor de winterliefhebbers heb ik geen goed nieuws.. het warme en wisselvallige weer blijft aanhouden.."  :-\
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Bacci

Citaat van: matroesjka-world op vr 17 jan 2014 - 17:35
Net op de radio bij Sky-radio:

"Voor de winterliefhebbers heb ik geen goed nieuws.. het warme en wisselvallige weer blijft aanhouden.."  :-\

Als je op dit forum meeleest weet je toch dat dit soort uitspraken geen enkele waarde hebben.

Ik vraag me toch wanneer GFS gaat bijdraaien.

Lucas

Laatste GFS run is in mijn ogen na de 23ste toch een forse verslechtering... maargoed wat het waard is..
Aanhoudende sneeuwval

matroesjka-world

Citaat van: Bacci op vr 17 jan 2014 - 17:46
Als je op dit forum meeleest weet je toch dat dit soort uitspraken geen enkele waarde hebben.




Laten we het hopen  >:(
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

ron12

Citaat van: matroesjka-world op vr 17 jan 2014 - 13:37
Wat bedoel je met "vuil" ?  Smerig winterweer? met veel sneeuw enz. ?  ::)
hier staat iets over vuile winter http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/dier-en-natuur/49130-elfstedentocht-lijkt-onwaarschijnlijk-door-vuile-winter.html Let wel dit is een oud bericht, weet  iemand iets meer over vuile winters, was de winter 1978/1979 er niet zo eentje  :-\
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

matroesjka-world

Citaat van: ron12 op vr 17 jan 2014 - 18:10
hier staat iets over vuile winter http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/dier-en-natuur/49130-elfstedentocht-lijkt-onwaarschijnlijk-door-vuile-winter.html Let wel dit is een oud bericht, weet  iemand iets meer over vuile winters, was de winter 1978/1979 er niet zo eentje  :-\

Oke bedankt !! Ik weet genoeg, in ieder geval veel sneeuw !!  :P
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

matroesjka-world

Citaat van: ron12 op vr 17 jan 2014 - 18:20
Nog een link gevonden over vuile winters http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=48249  ;) beetje uitgebreider  :P

Super !!! En we hebben nu toch ook te maken met een Groenlands Hoog ?
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

ron12

Citaat van: matroesjka-world op vr 17 jan 2014 - 18:22
Super !!! En we hebben nu toch ook te maken met een Groenlands Hoog ?
misschien, moet nog wel opgebouwd worden daar.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

gilleeesss

Ik heb oook liever dat we omschakelen naar zo'n vuil winterweer :) krijg je pakken sneeuw :) ik persoonlijk heb niets aan die vorst alleen. En voor te schaatsen moet het ook weer al paar dagen vriezen voor je erop kan. En dat zie ik zo momenteel nog niet gebeuren volgende week. (en de kou graakt toch met moeite in west belgie hiermee. Geef me dan maar noordzeebuien :)

ron12

Amerika weer de pineut wat kou betreft, nieuwe polar vortex gaat Amerika bereiken vanaf aanstaande dinsdag http://www.theatlanticcities.com/politics/2014/01/polar-vortex-returns-next-week/8135/
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal