Winter discussietopic 2013/2014 deel 3

Topic gezien door 247201 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, wo 04 dec 2013 - 20:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Mike25

Auto daken wel wittig hier in vaassen van natte sneeuw prut. De weg wat glinsterig gelukkig nog niet echt glad zo te zien. natte sneeuw prut zat wel vast op de ramen want moest krabben ;D

jorentje1997

Citaat van: Wouter Pringels op vr 06 dec 2013 - 07:14
Hier in Belgie viel alles al bij al mee! Geen overlast, als ik het zo bekijk was het in Nederland toch best heftig!

Nee? Niet alles viel mee? Alleen is er goed opgetreden door de stormmuur te zetten, overal zandzakken te leggen, en de dijken die toch wat meer aan kunnen dan we denken.

arjanbruggink

In Smilde vanmorgen met sneeuw vertrokken naar mijn werk. En het had al wat gesneeuwd want de auto lag onder een laagje sneeuw.

Edit: En alweer een heerlijk sneeuwbuitje in Assen. Het blijft een mooi gezicht.....
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Straatje96

Hier in Noord-Limburg, Venray, zet de sneeuw flink door.
Zo'n 1 à 2 cm ligt er op de auto's en wegen begin langzamerhand ook wit te worden.

frankaloe

hier ook sneeuw.. blijft niet liggen
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

arjanbruggink

Citaat van: Straatje96 op vr 06 dec 2013 - 08:10
Hier in Noord-Limburg, Venray, zet de sneeuw flink door.
Zo'n 1 à 2 cm ligt er op de auto's en wegen begin langzamerhand ook wit te worden.
Heb er een zere nek van gekregen..... Fijn als mensen filmen in portretstand.  >:(
Maar mooi wit daar.....
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

frankaloe

Citaat van: arjanbruggink op vr 06 dec 2013 - 08:25
Heb er een zere nek van gekregen..... Fijn als mensen filmen in portretstand.  >:(
Maar mooi wit daar.....
gewoon je monitor kantelen :D
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Jan van Ooijen

Noorden vanavond en vannacht nog kans op sneeuw

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

SnowBoots

Mooi, storm is geweest.
Nu kunnen we weer bezig met dalende temperaturen, ijs, sneeuw..

Laten we wel zijn, er lág een laagje sneeuw op mijn auto, en zojuist passeerden er ook nog een paar verdwaalde natte flatsen!

Marlieke

Kijk buienradar nou weer... Rijssen precies tussen de buienlijnen in...  >:( Ook goed te zien voor mij daarnet buiten. Richting Noorden en Zuiden donkere luchten... Maar gistermiddag wel een paar fikse flitsen en knallen (nee, geen vuurwerk!) gezien en gehoord hier. Dat dan weer wel!  :D
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Remy

Er ligt geen dikke laag maar wit is het hier wel.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

frankaloe

hier blijft ie op enkele plekjes liggen
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Cdtj3

Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Jenkie

Zo, net de eerste sneeuw gevoeld. Horizontaal in m'n gezicht met harde wind tijdens het hardlopen  :) :D Een echte onvervalste winterse bui!

GHkstra

We gaan weer richting hoogwater.
Verwacht was +290 om 11:00, het is inmiddels al +315.
Mooi te zien op de webcam.





www.webcam-harlingen.nl

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

Wouter Pringels

Citaat van: jorentje1997 op vr 06 dec 2013 - 07:24
Nee? Niet alles viel mee? Alleen is er goed opgetreden door de stormmuur te zetten, overal zandzakken te leggen, en de dijken die toch wat meer aan kunnen dan we denken.

De voorbereidingen waren goed, daar zeg ik niks over. Beter dit dan niks te hebben gedaan uiteraard! Echter was dit geen "superstorm" zoals elke keer opnieuw door de media enzovoort word aangegeven. Je kan de reacties altijd de dag nadien lezen "storm in een glas water, ze maken ons bang voor niks, ..."

GHkstra

De wind is hier kracht 8 met windstoten rond de 85 km/u.
De waterstand lijkt te stabiliseren op dit moment.

lans

Ik ga morgen naar de kerstmarkt in Essen in Duitsland Ik heb geen winterbanden maar daar zullen morgen toch geen winterse toestanden zijn?
achterhoek

Powered by EzPortal