Winter discussietopic 2013/2014 deel 3

Topic gezien door 247213 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, wo 04 dec 2013 - 20:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

marco-groningen

Ik rijd momenteel op de A7 tussen Groningen en Winschoten,  maar er zit inmiddels natte sneeuw tussen de regen.Duidelijk te zien op het raam.

Marcellang

Citaat van: Tyshane op do 05 dec 2013 - 12:56

Gelukkig ben ik thuis, boodschappen binnen en hoef ik er niet meer uit. Beetje veilig alles volgen vanuit een warm en stevig huis. ;) Nou goed, voor ons extreemweerliefhebbers is het heerlijk avondje gekomen. Hoor de storm waait door de bomen!  :-X
Ja lekker hé zo thuis zitten, tussen 06 u- 11u alles hier stormvast gezet en nu lekker in de warmte genieten van wat er komen gaat  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

NitroGenetics

Citaat van: GHkstra op do 05 dec 2013 - 13:06
Bijna een record aantal bezoekers

Meeste online vandaag: 1547. Meeste online ooit: 1561 (juli 16, 2013, 12:52:57)


haha en het leukste moet nog komen ;)

Unknown-user1778

wou dat ik naar het noorden kon afreizen  :D

hussel

En we zijn weer met zn allen aan het f5en geslagen! Heerlijk om dit in de gaten te houden!

GHkstra


xzaz

Conclusie van afgelopen uur is dus dat de storm zuidelijker trekt dan verwacht was?
De winter is nog niet eens begonnen!

hussel


WinschoterWeer

Citaat van: marco-groningen op do 05 dec 2013 - 13:07
Ik rijd momenteel op de A7 tussen Groningen en Winschoten,  maar er zit inmiddels natte sneeuw tussen de regen.Duidelijk te zien op het raam.

Klopt Natte Sneeuw in Winschoten !!!

arjanbruggink

Citaat van: xzaz op do 05 dec 2013 - 13:16
Conclusie van afgelopen uur is dus dat de storm zuidelijker trekt dan verwacht was?
Ligging om 12UTC:

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Coennn

Weet iemand wanneer het hoogtepunt in Zeeland qua wind verwacht wordt?

WinschoterWeer

Natte sneeuw-a-gogo in Winschoten 8)

glenn

zuidelijkere trekking ? dat betekend dus ook dat de koudere lucht dieper naar ons toe komt dan verwacht ?

Unknown-user1778

hij is niet zuidelijker geloof ik? corrigeer me maar als ik het fout heb :p

GHkstra


GHkstra

Hier inmiddels windkracht 9 (21,2 m/s) en de windstoten gaan richting de 100 km/u.

CiteerKNRM ?@KNRM
Schepen op de Noordzee melden West 11-12Bft,
met soms extreem hoge golven. De Borkumrif, NNO
van Schiermonikoog heeft 11,80 meter gemeten.

Vanaf 14:00 uur rijden er geen treinen meer.
Veel scholen zijn dicht gegaan.

daankempeneers

Kreeg net een persbericht binnen van waterschap Scheldestromen(Zeeland)

De voorspelde waterstanden voor de nacht van donderdag 5 op vrijdag 6 december zijn voor Zeeland nagenoeg gelijk gebleven, maar de windkracht is lager dan eerder is voorspeld, meldt waterschap Scheldestromen donderdagmiddag. Toch houdt  het waterschap  nog rekening met uitgebreide dijkbewaking. Vanmiddag om 16.00 uur neemt het waterschap een definitief besluit over het instellen van dijkbewaking.

Meer op http://www.daankempeneers.nl/waterschap-stelt-fase-3-werking-hoogstwaarschijnlijk-dijkbewaking/

Lappie


simonelgersma


Lappie

Schepen op de Noordzee melden West 11-12Bft, met soms extreem hoge golven. De Borkumrif, NNO van Schiermonikoog heeft 11,80 meter gemeten.

Powered by EzPortal