mini chase verslag 26juli 27 juli 2013

Topic gezien door 1453 bezoekers
Gestart door NitroGenetics, zo 28 jul 2013 - 18:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NitroGenetics

 hallo :P

26 juli
vrijdag 26 juli in de ochtend kwam een mcs opzetten  vanuit het zuiden had het helaas niet gehaald in hoogeveen maar heb echter wel wat zeldzame beelden kunnen filmen van wolken die dag zie begin video

27 juli
de volgende dag 27 juli hadden we wederom een buiencomplex opzetten vanuit het zuiden wat tijdelijk een squal line was
afgebrokkeld en wel kwam het bij ons langs we hebben enigisinds een shelf mee kunnen krijgen maar neerslag en onweer viel echter mee

28juli (nacht)
later op de avond & nacht kregen we opnieuw temaken met een buiencomplex dit keer leek het wat meer stand te houden maar zakte op veel plaatsen in


Het uiterste noordoosten daar ging het echter wel heftig aan toe plots vele ontladingen tot wel 3 ontladingen per seconden en geen gerommel kunnen horen door de grootschalige stortbui waarbij we natuurlijk inzaten

onder een brug schuilend en wel hebben we positie genomen en hebben we redelijk wat mooie beelden kunnen filmen veelal bliksem, paar inslagen gehad dichtbij waarvan een paar op de video

ik zou zeggen geniet ervan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=8Ly31wgQvg0&feature=share&list=UUK_H9B30VUxbb77EMZCevvA

NOTE: moet echt even kijken voor een nieuwe camera :p

SniperEye

Mooi verslag en de beelden zijn nog goed te behappen hoor. Weet niet of je daarom in een nieuwe camera moet investeren ;)

Marcel

Mooie samenvatting van het weer de afgelopen dagen :) Prachtig
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

NitroGenetics

Citaat van: SniperEye op ma 29 jul 2013 - 08:06
Mooi verslag en de beelden zijn nog goed te behappen hoor. Weet niet of je daarom in een nieuwe camera moet investeren ;)
mwah het is geen hd om echt de beste eruit te halen moet ik voor hd gaan :p komt van de maand wel hopenlijk

Powered by EzPortal