Hoe lange link plaatsen

Topic gezien door 2523 bezoekers
Gestart door ron12, wo 20 mrt 2013 - 11:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron12

Vraagje,hoe kun een hele lange link snel plaatsen hier.Want sommige zijn zo lang,dat je wel 5 minuten bezig bent ;)kan dat niet sneller????Ben beetje een digibeet ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jur


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jur

En om de post zoals hier boven te krijgen:

[ url = http://www.kanariepiet.nl ] text hier [ / url ]

=

text hier

Uiteraard dan zonder alle spaties ertussen.

Ramon Oost

Je kan je grote links verkleinen met onderandere bitly.com of goo.gl . Die laatste gebruik ik altijd.

Remy

kort
Bovenstaande url kan je op dit forum ook zo verkorten.

[url=http://www.helelangeirritanteniettelezenvervelendelangelaptekst.ergens.com]kort[/url]

Het enige dat de lezer op dit forum ziet is de tekst 'kort' :)

CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Jur

Is dat niet wat ik zei Remy? ;)

Jan van Ooijen

Citaat van: ron12 op wo 20 mrt 2013 - 11:59
Vraagje,hoe kun een hele lange link snel plaatsen hier.Want sommige zijn zo lang,dat je wel 5 minuten bezig bent ;)kan dat niet sneller????Ben beetje een digibeet ;D

Schrijf jij de links altijd in zijn geheel over? Als dat het geval is dan moet men de link kopieren en dan plakken. Ik doe er 2 seconde over
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

zwoof

Haha idd.. Had al een paar keer gekeken hier, 5 min bezig? Ik zag dus het probleem ook niet wat er bedoeld werd  :)
Maar als het dat is; Gewoon rechtermuisknop op de link, zodat deze geselecteerd is, vervolgens d.m.v. rechtermuisknop kiezen voor kopiĆ«ren, of  CTRL toets + C indrukken.
Daarna is de tekst overal te plaatsen d.m.v. rechtermuisknop / plakken of  CTRL toets + V  ;)

Remy

Citaat van: Jur op di 26 mrt 2013 - 11:03
Is dat niet wat ik zei Remy? ;)
Ja ik zag het maar mijn reactie is nog gemakkelijker en *klikbaar*  wegens netjes gebruik van code tag ;)

CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Jur


Powered by EzPortal