Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388064 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Romigo

Citaat van: MamaAs op ma 14 jan 2013 - 08:37
De Dolte in Workum ligt dicht.



*edit* is mijn foto te zien?

Dan is de sneeuw niet gewenst in Friesland?

MamaAs

Citaat van: Romigo op ma 14 jan 2013 - 08:42
Dan is de sneeuw niet gewenst in Friesland?

Nee, geen sneeuw! Hopen dat het IJsselmeer als een soort opvangbak gaat fungeren met de sneeuw uit het zuidwesten en de sneeuwbuien opvangt en niet laat oversteken.

Romigo

De Neerslag verwachting volgens GFS.

Marco uit Hangar 5

Dat maak je niet vaak mee dat op de Wadden de laagste temperaturen worden gemeten, zag net op buienradar dat op Terschelling de laagste 2m minimum temperatuur is gemeten van -9.3 (rond kwart over 8)
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Marcellang

Citaat van: Henk1976 op ma 14 jan 2013 - 08:10
Ik hoop ook dat er een bui 'per ongeluk' richting Assen gaat, maar het blijft bij hopen.
Zou een mooi cadeau zijn ::)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

just0408

Helaas Pindakaas heb ik deze maand geen geld om schaatsen te kopen.
Ik ben ook niet van steen.

JPP78

Citaat van: MamaAs op ma 14 jan 2013 - 08:37
De Dolte in Workum ligt dicht.



*edit* is mijn foto te zien?

Mooizo! ben de kinderen niet weg wezen brengen vanochtend, dus heb het nog niet zelf aanschouwd! maar ziet er goed uit, nu maar groeien!!
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

Henk1976

Maar er zit totaal geen beweging in die sneeuwgebieden boven Niedersachsen. :(

itgietoan!

Citaat van: MamaAs op ma 14 jan 2013 - 08:37
De Dolte in Workum ligt dicht.

Vraag: Is dit een deel van dé route?



Snow!!!

JPP78

Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

lionking

Op dit moment sneeuwt het hier en het heeft vannacht zo'n 4 graden gevroren,ik hoop dat er niet veel sneeuw zal vallen is namelijk funest voor het ijs,ik verwacht dat we hier woensdag of donderdag wel kunnen schaatsen met een paar nachten matige vorst moet dit wel kunnen. Gisteren heb ik de ijsdikte bij onze lokale ijsbaan gemeten en die was 2 cm dik ga vandaag weer meten. Hier is Stadskanaal heb profiel al aangepast

Zynex

woow ik keek uit mijn raam en ik dacht, woow het moet wel veel kouder zijn dan ze voorspelde!
en dat klopte gelukkig ook. -8 hier!

Cdtj3

Nou, als schaatsen niet mogelijk word, weet ik het ook niet meer hoor...
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

MaikelNL

Leuk dat iedereen vertelt HIER. Zet in instellingen bij persoonlijke tekst even je locatie.

Koen-IJM

Absurd koud hier. (IJmuiden) -8,3C. Dat terwijl er geen sneeuw ligt  :o

Henk1976

Citaat van: Koen-IJM op ma 14 jan 2013 - 09:03
Absurd koud hier. (IJmuiden) -8,3C. Dat terwijl er geen sneeuw ligt  :o

Zeker geen bewolking gehad vannacht. Merkte je direct bij ons. Op het moment dat deze binnenliep steeg de temperatuur weer. En we waren lekker onderweg naar beneden :(. Ach, maakt niet uit hoe koud het is, het is winter! ;D

Koen-IJM

Citaat van: Henk1976 op ma 14 jan 2013 - 09:08
Zeker geen bewolking gehad vannacht. Merkte je direct bij ons. Op het moment dat deze binnenliep steeg de temperatuur weer. En we waren lekker onderweg naar beneden :(. Ach, maakt niet uit hoe koud het is, het is winter! ;D

Dat is het zeker. En schaatsen komt op deze manier wel heel erg dichtbij! Hopen dat er een klein laagje sneeuw valt de komende 24 uur, werkt goed om de temperatuur ngo meer naar beneden te krijgen!  :) :)

Joep

Is nieuwe Hirlam voor sneeuw er al?

Jenkie

Ondertussen motsneeuwt het hier (Denekamp) alweer een half uurtje gestaag door..... Prachtig gezicht...

stratocumulus

Leuke buitjes lopen zo Zeeland en Zuid Zuid Holland binnen ;) Kunnen toch wel een paar cm achterlaten, maar, zoals Jan terecht al zei, verwacht geen sneeuwstorm ofzo, buien zijn niet heel erg actief.

Powered by EzPortal