Glazenbol voorspelling

Topic gezien door 2234 bezoekers
Gestart door Joep, vr 28 dec 2012 - 13:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joep

Ik zet dit topic hier op puur uit nieuwsgierigheid of onderstaande
voorspelling van paragnost Lammert Begeman uit zal komen.
Ik vond het een opvallende voorspelling vandaar.

Aan het begin van de winter in 2013 krijgen we met totale chaos te maken:
'Twwe weersfronten botsen boven Nederland en blijven daar dagenlang hangen.
Grote delen van Nederland liggen plat vanwege de grote hoeveelheden sneeuw,
het uitgegeven weeralarm ten spijt.
Vanaf maart lijkt het ineens volop zomer te worden, wat zich doorzet tot eind eind april.
Verder voorspelt hij voor het oosten van het land een orkaan.

De midzomer verloopt nat, broeierig, met veel onweer.
In september genieten we van de heerlijke nazomer, terwijl al vroeg in oktober
de schaatsen uit het vet kunnen.

We gaan het beleven ;)

Weerfreak 1337

Lol, we gaan het zien. Ikzelf ben een totale ontkenner van paranormaliteit en toekomstvoorspellingen op basis van paranormale ingeving.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

André

Ik heb daar weinig geloof in , in die lange temijn prognozes , laat het ons maar bekijken van dag tot dag , het is zo al moeilijk genoeg .
Demeulemeester André

Henk1976

"terwijl al vroeg in oktober de schaatsen uit het vet kunnen." Leuk, op schaatsen naar de Zuidlaardermarkt!!! Dat zei mijn opa vroeger ook al... Maar een orkaan in het oosten... euhhh. Bedoelt hij wellicht de vorming van een supercell met de daarbij behorende windverschijnselen.

En laat de voorspelling voor januari maar uitkomen...  8)

Remy

Een orkaan (windkracht 12) is zeer zeldzaam in ons land,het zou wel eens stunt zijn als dit uitkomt,liefst dan ook met veel sneeuw erbij :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

zorba

En ik verwacht volgend jaar op z'n minst een roterende tornadic supercel achtige woei dinges xD
http://www.dumpert.nl/mediabase/1678261/e591b6be/omg_mega_grote_supercel_tornado_woeiachtig_ding_iets_gespot_1_11_.html

Aangezien het nogal een hoge glazenbol gehalte heeft, is dit topic naar het Koffiehoekje verplaatst
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Weerfreak 1337

Citaat van: Remy op vr 28 dec 2012 - 14:52
Een orkaan (windkracht 12) is zeer zeldzaam in ons land,het zou wel eens stunt zijn als dit uitkomt,liefst dan ook met veel sneeuw erbij :)

En als die orkaan er komt, dan staat die wind aan de kust

Citaat van: zorba op vr 28 dec 2012 - 15:05
En ik verwacht volgend jaar op z'n minst een roterende tornadic supercel achtige woei dinges xD
http://www.dumpert.nl/mediabase/1678261/e591b6be/omg_mega_grote_supercel_tornado_woeiachtig_ding_iets_gespot_1_11_.html

Aangezien het nogal een hoge glazenbol gehalte heeft, is dit topic naar het Koffiehoekje verplaatst

LOL, ja die kent menegeen wel hier ;D hahaa

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

studio dewolf

Ik voorspel dat het zal laat sneeuwen in winter 2013 dus in februari/maart. En hittegolf in zomer zoals 2003 dus exacte 10 jaren geleden  ;D Gevolg is superonweren  ::)

Weer voorspellen in meer dan 2 weken later is ZINLOOS.

Remy

Citaat van: Weerfreak op vr 28 dec 2012 - 15:24
En als die orkaan er komt, dan staat die wind aan de kust

Het is mij worst,zolang het hier maar tot meer dan windkracht zes komt met veel sneeuw,omdat je dan van die mooie sneeuwduinen krijgt.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Powered by EzPortal