Ufo raast over Vlissingen

Topic gezien door 2832 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 13 jun 2012 - 12:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Ufo raast over Vlissingen




Een voorwerp dat tijdens een reportage over het hoofd van een geïnterviewde scheert, houdt de gemoederen flink bezig. Want wat kan het zijn wat daar vliegt? Een grote frisbee? Een vogel met een motortje? Of is het het dan toch een buitenaards ruimteschip? Het gaat om een reportage van Omroep Zeeland, waarbij skeeleraar Crispijn Ariëns wordt geïnterviewd. Hij had vlak daarvoor een skeelerwedstrijd op de Vlissingse boulevard op zijn naam geschreven. Na 8 seconden vliegt een voorwerp met grote snelheid door het beeld.

Bron AD
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Stealth

LOL? het is gewoon een meeuw. Wat is hier nou ufo aan...
Onweersdagen 2012: 10

Ricksen

Ik heb het filmpje meerdere keren afgespeeld, maar zou iemand mij kunnen vertellen wanneer het gebeurt?

Stealth

Citaat van: Ricksen op wo 13 jun 2012 - 12:50
Ik heb het filmpje meerdere keren afgespeeld, maar zou iemand mij kunnen vertellen wanneer het gebeurt?

Die meeuw die je op 8 seconden ziet overvliegen bovenin beeld; het schijnt een ufo te zijn!
Onweersdagen 2012: 10

klapper

ach dit is wss door omroep zeeland zelf gedaan om een hype te creeren en om bezoekers naar hun site te lokken. ze hebben wel vaker van die gekke dingen ;)

hj32

Hahaha geniaal
Moest wel ff een 3D brilletje opzetten om t te kunnen zien trouwens  8) ;D

Impreza

Citaat van: klapper op vr 15 jun 2012 - 07:04
ach dit is wss door omroep zeeland zelf gedaan om een hype te creeren en om bezoekers naar hun site te lokken. ze hebben wel vaker van die gekke dingen ;)
Ik hou het gewoon op een Meeuw die bij de branding wou landen ^_^

dondertje127

Dat mensen hem niet zelluf kunnen ontdekken, hij vliegt overduidelijk door het beeld. Lijkt inderdaad op een meeuw die uitzweeft (vleugels stil houdt). Ik geloof niet in buitenaardsen die ons bezoeken.

Tyshane

Tja geen idee wat het is, vind het totaal niet op een meeuw lijken overigens. Maar goed; zolang we het nog niet weten houden we het maar op een ufo! :)

Khim

Zou niet weten wat het is, lijkt wel op een of ander onbekend vliegend voorwerp...
Groetjes uit Hengelo (OV)

Powered by EzPortal