Koffiehoekje?

Topic gezien door 24578 bezoekers
Gestart door MeteoPeet, ma 27 feb 2012 - 14:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MeteoPeet

Citaat van: frankaloe op do 15 mrt 2012 - 09:23
astu...... ;D ;D 8)

Goeiemorgen en ...alsnog dank je wel voor dat lekkere bakkie:p

Peet

MeteoPeet

Citaat van: Sven op do 15 mrt 2012 - 09:12
Lol meteo-service vergeet je niet toch :D grapje, kan gebeuren. Mooi dat je weer terug bent.

Sven, kan inderdaad gebeuren.:-)

Maar waar ik nog meer van baal, ik had vele speciale links ... ook die waarvan je de naam niet snel zou bedenken ...merendeel kwijt dus.
En dan zijn links naar o.a. de 9-dagenpanels van wetterzentrale nog een makkie, die weer te pakken.

Peet ...het zij zo.

frankaloe

Citaat van: MeteoPeet op vr 16 mrt 2012 - 11:58
Sven, kan inderdaad gebeuren.:-)

Maar waar ik nog meer van baal, ik had vele speciale links ... ook die waarvan je de naam niet snel zou bedenken ...merendeel kwijt dus.
En dan zijn links naar o.a. de 9-dagenpanels van wetterzentrale nog een makkie, die weer te pakken.

Peet ...het zij zo.
misschien dat je bepaalde links ergens terug kan vinden in fora waar je gepost hebt?
ergens in emails o.i.?
andere fora bezoekers die ooit van jou de link kregen??
een tip...kopier tussentijds je favos naar een map op bv de D schijf..tenzij deze ook crashed.
wat ik wel eens doe..in hotmail kan je zelf mappen aanmaken..daar heb ik een bewaarmap waar ik emails zet met belangrijke linken erin..eventueel naar mezelf gestuurd,die ik dan opsla in mijn bewaarmap ..
ik heb er al links instaan van ruim 10 jaar geleden....dus....
sterkte met het terug vinden/krijgen van je links..en eventueel bestanden
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

MeteoPeet

Citaat van: frankaloe op vr 16 mrt 2012 - 12:27
misschien dat je bepaalde links ergens terug kan vinden in fora waar je gepost hebt?
ergens in emails o.i.?
andere fora bezoekers die ooit van jou de link kregen??
een tip...kopier tussentijds je favos naar een map op bv de D schijf..tenzij deze ook crashed.
wat ik wel eens doe..in hotmail kan je zelf mappen aanmaken..daar heb ik een bewaarmap waar ik emails zet met belangrijke linken erin..eventueel naar mezelf gestuurd,die ik dan opsla in mijn bewaarmap ..
ik heb er al links instaan van ruim 10 jaar geleden....dus....
sterkte met het terug vinden/krijgen van je links..en eventueel bestanden

Hoi Franka,

Thnx.

Ik plaats zelden links ergens en ook ik had links, die al xx jaren aanwezig waren. En een backup had ik tot nu toe altijd nog, maar als je zoals ik aan het kopieeren en weggooien bent, en koppie er niet bij hebt ...heb je een probleem.
Gelukkig wel koppie er bij gehouden met al mijn foto's, documenten e.d.

Peet

Powered by EzPortal