Shelfcloud Brecht, B 20-04-2012

Topic gezien door 2717 bezoekers
Gestart door StormCell, za 21 apr 2012 - 10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StormCell



Deze cel kwam boven ons huis, en we besloten ze meteen te volgen...tot in Breda :)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

StormCell

big one up voor m'n vrouw Tanja, die met vaste hand heeft gefilmd :p

Pascal Soomers

When a supercell arrives, you must be prepared.

Marsel

Mooie shelf, netjes in beeld gebracht. Aan de achterzijde ook nog een bescheiden whales mouth.
Er zaten gisteren een paar forse buien bij inderdaad.
Overigens, heeft vrouwlief ook diezelfde passie voor (on)weer?

Roan

poeh.. mooi gedaan zeg! heerlijk die donkere luchten.

Tyshane

Tim & Tanja, nice catch! Ziet er allemaal spannend en mooi uit, en goed gefilmd inderdaad! ;)

pyro

Erg mooie beelden, nice!
Als je de software heb, zou je de video misschien iets korter kunnen knippen. Totaal 1,5 a 2 minuten
En dan vooral beginnen met de meest vette shots van de shelfcloud.
Hoe korter de video, hoe meer mensen hem afkijken en vervolgens sharen met vrienden -> hoe meer bezoekers op je website.
Mocht je niet de software hebben, klop dan gerust aan voor wat advies. Of je verstuur je filmpje effe via wetransfer naar mij. Regel ik het effe voor je (in 10 minuten gefixt)


StormCell

Citaat van: Marsel op za 21 apr 2012 - 11:41
Mooie shelf, netjes in beeld gebracht. Aan de achterzijde ook nog een bescheiden whales mouth.
Er zaten gisteren een paar forse buien bij inderdaad.
Overigens, heeft vrouwlief ook diezelfde passie voor (on)weer?

inderdaad dezelfde passie

StormCell

Citaat van: pyro op zo 22 apr 2012 - 02:21
Erg mooie beelden, nice!
Als je de software heb, zou je de video misschien iets korter kunnen knippen. Totaal 1,5 a 2 minuten
En dan vooral beginnen met de meest vette shots van de shelfcloud.
Hoe korter de video, hoe meer mensen hem afkijken en vervolgens sharen met vrienden -> hoe meer bezoekers op je website.
Mocht je niet de software hebben, klop dan gerust aan voor wat advies. Of je verstuur je filmpje effe via wetransfer naar mij. Regel ik het effe voor je (in 10 minuten gefixt)

we hebben de soft wel degelijk, maar ik wou em zo goed mogelijk in beeld brengn, anders kan je net zo goed een foto gebruiken :)

Powered by EzPortal