Lentediscussie deel 2

Topic gezien door 139637 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 apr 2012 - 11:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

adebos

Ach wat mij betreft mag het het weer blijven wat het nu al de hele week is. Paar graadjes warmer is wel zo prettig, maar hier aan de kust schijnt toch zeer regelmatig het zonnetje. Nu is het ook prima vertoeven uit de wind  :D

Arend

Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Jan van Ooijen

Voorlopig aanstaande zaterdag nog de meeste kans op 20 graden (lokaal wat hoger), dit zal gelijk afgestraft gaan worden met onweer.


Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

GHkstra

Hier een klein hagelbuitje op dit moment.

Serge

Kennen jullie die reclame nog van vroeger over dat jongetje die aan een lolly likt en roept, Hey! nu is ie weer groen,.. zo voelt bij mij op dit moment de pluim,.. net zoals Johan dat zo mooi heeft geschetst een pagina terug.

Denk toch wel dat het een aangenaam terraswaardig weekend gaat worden, uit de wind in de zon even weer is wat vitamine D opdoen,..
Ennu de straalstroming begint ook wat te meanderen vanuit zuid dus ik denk dat het wel goed komt  8)
Waar is mijn cape

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jones

Het weer op 30 april zou echt perfect zijn volgens GFS :)

Eindelijk die zomerse setting met eerst tot 25° afgestraft met vrij hevig onweer lijkt me zo aan de neerslaghoeveelheid en CAPE/LI te zien!

Afwachten maar dus.

GHkstra

Satellietfoto van 12:30 uur vanmiddag.


©NASA Lance-Modis

Fren

Citaat van: jones op ma 23 apr 2012 - 13:22
Het weer op 30 april zou echt perfect zijn volgens GFS :)

Eindelijk die zomerse setting met eerst tot 25° afgestraft met vrij hevig onweer lijkt me zo aan de neerslaghoeveelheid en CAPE/LI te zien!

Afwachten maar dus.

Hooguit dat Zuid-Limburg die waarden nog gaat halen volgens mij.. .de rest moet het met (veel) minder doen :{
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Roan

die temps van de gfs run mogen van mij wel iets naar boven verschuiven zodat heel NL 20+ heeft

GHkstra

Nog een satellietfoto van vandaag.


©NASA Lance-Modis

Jan van Ooijen

GFS komt met een heerlijke run, echt zomers voor het oosten

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Sietse

Wat kunnen die runs verschillen zeg, de ene dag koud en de andere dag weer warm. Mag hopen dat deze runs hetzelfde patroon aanhouden zoals de vorige warme runs, heb wel zin in heerlijk lenteweer met onweer

mcnicos


Jan van Ooijen

EC gaat ook gedeeltelijk mee



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Tyshane

Het blijft toch steeds weer terugkeren in de kaarten, ik heb goede hoop.

Arend

Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Jan van Ooijen

Wat een kaarten met Koninginnedag  8)



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Resident Evil

Mooie kaarten! dat kan niet anders als gestraft worden met onweer! Kom maar op! :D
Follow me on twitter https://twitter.com/Lynetterensen
#woont in Zuid  Holland Zuid #arkel

Roan

oeee.. lekkere kaarten!

Powered by EzPortal