Lentediscussie deel 2

Topic gezien door 142946 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 apr 2012 - 11:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

André

En wij hier maar met een dikke trui aan . De maximum vandaag was 15,5° en aktueel nu 13,8°.
Demeulemeester André

Weatherboy

Misschien leuk voor het archief?

Mijn weerstation metingen vanaf 01-01-2012, 00.01 uur t/m vandaag. Eigenlijk vrij saai zeeklimaat weer, op dat ene weekje van februari na, en dat is duidelijk een mooie zaagtand naar beneden, ik denk misschien leuk voor archief. en eind maart met een duidelijke zaagtand omhoog.


Roan

ik heb het wel met de mensen in het uiterste westen van zeeland en belgie te doen. Hier in Assen vandaag 27,6 graad als maximum geweest, lekker zweten dus :)

Jan van Ooijen

Morgen waarschijnlijk de eerste 30 graden in het oosten!



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

glenn

Na het weekend lijkt het er op dat we terug stilletjes aan in een koudere stroming terecht gaan komen toch lijkt het er op dat de kempen provincie antwerpen nog lange periode tussen de 20 en 25 graden blijft zitten dagelijks ook met de koudere stroming of zie ik dit fout ??

Jan van Ooijen

Ook morgen nog een heerlijke dag, mogelijk de 30 graden volgens Hirlam. Echter zal dit geheel afhangen van de buien wanneer die gaan komen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

dondertje127

Hier is het net voor half 9 al 20 graden geworden.

Luci

In Delft is het helemaal niet zonnig en zeker niet warm met 15ºC op de thermometer.Volgens de weerberichten volop zon in de ochtend maar niet in het westen hoewel .. een week of 2 geleden heel erg bewolkt in Delft en hoe meer naar de kust hoe zonniger het werd.Zo'n klein land en zoveel verschil :)
Niets zo veranderlijk als het weer.

Arend

Meteoconsult gaat vandaag voor hier voor de 30 graden.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Jan van Ooijen

Pinksteren lijkt nu ook ineens weer mooi te gaan worden. Tweede Pinksterdag alleen wat neerslag in Limburg



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Tyshane

Dat was fijn wakker worden vanochtend, wat een weer, zomers gewoon. Behoorlijk warme nacht overigens, plaatselijk 18 graden terwijl het nog geen week geleden 0 graden was. Evenals de tmax van 10 graden pas en vandaag of morgen waarschijnlijk de 30 graden. Groot verschil! Maar hier hebben we lang op moeten wachten, dus maar even lekker genieten van die zomerse taferelen.

Knmi had gisteren nog bij de langetermijnverwachting staan dat het weer kouder zou worden, nu staat er 'verwachting onzeker'. Hopelijk verandert dat snel in 'het zomerse weer zet door' o.i.d. :)

jones

De lage bewolking probeert hier te verdwijnen maar het gaat erg moeilijk! Is een beetje raar, soms schijnt de zon goed door maar voor je het weet hangt er weer wat stratus voor  :P

Ik zie trouwens dat in Nederland op sommige plaatsen al de 24°C gepasseerd is, hier nu 18°C

André

Hier in Belgie West Vlaanderen halen we amper 14° zonder zon en een strakke nnw wind .
Demeulemeester André

dondertje127

Deelen 28.6°c graden.

André

Eindelijk hebben we dezenamiddag de zon gezien en de temperatuur steeg naar 19,4° . Alles begind hier te herleven .
Demeulemeester André

MisterMarc

Ben benieuwd wanneer de buien gaan vallen morgen, hoop laat op de dag zodat we nog van het weer kunnen genieten :)

aloa

Nu al 20 graden in het oosten.


André

Hier terug zwaar bewolkt en nevelig met een temperatuur van 12,1°.
Demeulemeester André

aloa

In een groot deel al rond de 20 graden. Alleen het zuiden blijft wat achter met temp rond de 14.


arjanbruggink

Is ook mooi te zien op de satbeelden. Daar nog last van hardnekkige stratus. Maar dat zal in de komende uurtjes snel oplossen, waardoor daar de temp ook hard omhoog gaat.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Powered by EzPortal