Winter Discussietopic 2020/2021

Topic gezien door 142907 bezoekers
Gestart door Armand, do 03 dec 2020 - 11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joep

Citaat van: Bacci op do 04 feb 2021 - 20:45laten we aub niet zover kijken haha  ;D situatie voor komend weekend al spannend genoeg, ik kan die extra spanning niet meer aan  :o

Haha  ;D ik weet het maar een vers laagje tegen die tijd zou leuk zijn  ;D  ;D

Remy

Tegen die tijd kunnen de straten wel weer wat verse sneeuw gebruiken. Als het echt vergaat als in de vooruitzichten gaat men immers stoppen met zout strooien en enkel nog schuiven. Dan rij je dus als in de Alpen op een rijbaan van sneeuw.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Joep

Schaatsen kunnen uit het vet!

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Plaatje via Wintersportweerman

Akito

Zo jongens, wat een pluim voor NONL!
Kan hem hier nu ff niet posten omdat ik op de mobiel zit, maar dr pluim geeft er nog even een paar daagjes langer vorst bij  ;D

Extremissimorum

Citaat van: Joep op do 04 feb 2021 - 21:06Schaatsen kunnen uit het vet!

Plaatje via Wintersportweerman

Zullen we die gast ook in ons lijstje opnemen van mensen die we hier niet noemen?

Kansen op een landelijke koudegolf nemen ook toe nu.
Voor wie denkt "wat is dat?", het is de tegenhanger van een hittegolf.
Het moet daarvoor minstens 5 dagen op een rij onder 0 blijven, waarvan 3 dagen met een minimumtemperatuur van -10 of kouder.

Streamertje

Citaat van: Joep op do 04 feb 2021 - 21:06Schaatsen kunnen uit het vet!

Knip

Plaatje via Wintersportweerman

Die zijn er nooit in geweest totdat de binnensport werd stilgelegd... we kunnen dus niet wachten om het natuurijs weer eens op te gaan en nog een beetje te kunnen trainen..;)

Der RoX

WiNtEr!!11!1!@

Energizer85

Wow..... sprakeloos...

Winter is coming!

zwoof

Citaat van: Joep op do 04 feb 2021 - 21:06Schaatsen kunnen uit het vet!


Plaatje via Wintersportweerman
Waarom verandert de naam van Johann (alpen....man) hier steeds automatisch in Wintersportweerman?

Alpen...man , die naam is hier dus niet volledig te typen want dan verandert ie in wintersportweerman. Wintersportweerman is die Hajo Smit. Echt vreemd dit. :o

Joep

Weer.nl komt met weerfakenieuws  :D  ;D


Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

zwoof


Extremissimorum

Citaat van: Joep op do 04 feb 2021 - 21:34Weer.nl komt met weerfakenieuws  :D  ;D

Sneeuwduinen van 1 meter zijn anders goed mogelijk. Ik zie het wel gebeuren!

Citaat van: zwoof op do 04 feb 2021 - 21:30Waarom verandert de naam van Johann (alpen....man) hier steeds automatisch in Wintersportweerman?

Alpen...man , die naam is hier dus niet volledig te typen want dan verandert ie in wintersportweerman. Wintersportweerman is die Hajo Smit. Echt vreemd dit. :o

Heel bijzonder inderdaad. En die twee zijn ook echt niet met elkaar te vergelijken.

vivalavida

Citaat van: zwoof op do 04 feb 2021 - 21:30Waarom verandert de naam van Johann (alpen....man) hier steeds automatisch in Wintersportweerman?

Alpen...man , die naam is hier dus niet volledig te typen want dan verandert ie in wintersportweerman. Wintersportweerman is die Hajo Smit. Echt vreemd dit. :o

super vreemd hahaha, weet wel dat het toen niet helemaal lekker gegaan is ofzo toch? wel heel geestig dit hahahah

Der RoX

Citaat van: Joep op do 04 feb 2021 - 21:34Weer.nl komt met weerfakenieuws  :D  ;D


Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

100??
WiNtEr!!11!1!@

Joep

Citaat van: Extremissimorum op do 04 feb 2021 - 21:38Sneeuwduinen van 1 meter zijn anders goed mogelijk. Ik zie het wel gebeuren!

Klopt maar ze heeft het echt over een sneeuwdek.

https://www.youtube.com/embed/mw0Umi6Wmfw

Denk dat ze zich verspreekt en inderdaad sneeuwduinen bedoeld.

Foto 1979

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

keesjovic

Hallo allemaal... deze winter heb ik al vaker meteo-service geopend dan 2018 en 2019! wat een historisch mooie kaarten. We moeten hier echt van genieten, want we moeten wellicht hier de komende 10 jaar op teren! manmanman, wat een fantastische winterthriller is dit. Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdragen, ik geniet! en wat gaaf om allemaal oude bekenden tegen te komen... nostalgie! en dan te bedenken dat het allemaal nog moet gaan gebeuren ;D  8)

Hector Pascal

Vanaf nu mag de witte vlag uit. Aan Extremissimorum de eer...  ;)
Nul bestaat niet.

FR__1908

Ik hoop altijd op sneeuw. Maar meestal is het te mooi om waar te zijn. Maar dit is echt bizar/bijzonder qua voorspelling. Hoop echt dat het uitkomt. Durf het bijna niet te hopen.

Hoop op een herhaling van 2009. Toen was het de hele dag donker en sneeuwde het de hele dag flink door.

Zynex

whahahah de drukte nu op het forum. Ik ben voor een winter discussietopic deel 2. Ook dat is nostalgie.

Brisk

Citaat van: Zynex op do 04 feb 2021 - 22:01whahahah de drukte nu op het forum. Ik ben voor een winter discussietopic deel 2. Ook dat is nostalgie.

Net even op dat andere forum snel door 2010 winter gebladerd (@zwoof had toen al de sneeuwman avatar), meer dan 20 delen die winter.
Let is snow, let it snow, let it snow!

Powered by EzPortal