Winterdiscussie topic 2018/2019 Deel 1

Topic gezien door 117506 bezoekers
Gestart door Armand, ma 12 nov 2018 - 17:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

zwoof

Ah! De leden zijn de Oper dan toch maar gevolgd zie ik..  Goede zaak! De slee staat al in aanslag hier.   8)

Maar natuurlijk wel eerst eens kijken of het ook werkelijk uit gaat komen en vooral hoelang deze winterse perikelen aan gaan houden. Een kleine verschuiving en alles is weer van de kaarten verdwenen zoals we weten.... Maar ik heb goede hoop op de  vooruitzichten van EC  ;)

DSDLimburg

Citaat van: TMCThomas op ma 14 jan 2019 - 22:06overigens ook heerlijk om het weer is wat drukker te zien op het forum!  :D
Merk dat ik weer moet haasten om de eerste te zijn met een nieuwe pluim bijvoorbeeld  ;)

Het komt nu ook wel binnen de termijn dat je ook echt kunt gaan zeggen dat de trend die in de kaartjes zat(zit), ook tot uiting komen in de pluim. En als die termijn dan nu binnen 5 tot 7 dagen zit, ja dan worden mensen wakker. Wil niet zeggen dat ik stiekem toch wel mee lees hier, zodra het winter topic geopend is  ;)
seizoen 2018/2019

Marcellang

Citaat van: zwoof op ma 14 jan 2019 - 22:06
Ah! De leden zijn de Oper dan toch maar gevolgd zie ik..  Goede zaak! De slee staat al in aanslag hier.   8)

Maar natuurlijk wel eerst eens kijken of het ook werkelijk uit gaat komen en vooral hoelang deze winterse perikelen aan gaan houden. Een kleine verschuiving en alles is weer van de kaarten verdwenen zoals we weten.... Maar ik heb goede hoop op de  vooruitzichten van EC  ;)

Klop, klop.....mogguhhh
Nah, zelfs RTL4 weer  ;D meldt (vuil)winterweer, dus hoppa onder die steen vandaan maar weer   ;D
De hoop wordt langzamerhand omgezet in realiteit, we gaan het zien...
Zo maar even de pluim bekijken en hopen dat het GFS geen last heeft van de Shutdown  :P
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

zwoof

Citaat van: Marcellang op di 15 jan 2019 - 09:11
Klop, klop.....mogguhhh
Nah, zelfs RTL4 weer  ;D meldt (vuil)winterweer, dus hoppa onder die steen vandaan maar weer   ;D
De hoop wordt langzamerhand omgezet in realiteit, we gaan het zien...
Zo maar even de pluim bekijken en hopen dat het GFS geen last heeft van de Shutdown  :P

Die is consistent  8)

Edit: EC bedoel ik dan uiteraard. Echter,  wel minder sneeuwopties.


Jelle

Laten we vooral nog wel kalm blijven. Ondanks koudere bovenluchten bij het GFS is de grondtemperatuur daar nog niet echt winters met volle westenwinden. Die shutdown gaat maar om enkele procenten afwijking (1-4%) maar juist de afgelopen week presteert het GFS erg goed.


GeneralDuke

Mooi hoe de 12Z pluim van gisteren opeens zoveel kouder werd op LT, en fijn dat de 0Z pluim van vandaag dat ook nog vertoont. De koude opties zijn volgens mij niet echt kouder geworden, maar voornamelijk de warme leden zijn weg.

Fijn dat iedereen langzaamaan weer ontwaakt uit de zomerslaap... ;D
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

TMCThomas

Gem ook mooi vanochtend!

(Gem doet het dus blijkbaar gemiddeld beter doet dan gfs)

Der RoX



Ziet er netjes uit. Vanaf zaterdag mag nog wel iets zekerder :) en die members met 12 graden op LT mag ook opzouten????

WiNtEr!!11!1!@

Marcellang

Citaat van: der rox op di 15 jan 2019 - 12:38
Ziet er netjes uit. Vanaf zaterdag mag nog wel iets zekerder :) en die members met 12 graden op LT mag ook opzouten????
Ja, wel of geen opklaringen in het weekend, altijd lastig om nu ....en zelfs op de dag zelf een goede verwachting voor te geven ;)
Hahaha idd, opzoutuh met alle members boven de 0 ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Arend

Geen sneeuw? Geen winter! Weg met al die waardeloze runs. Dit schiet niet op.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

TMCThomas

GFS is back in the game!


Citaat van: Arend op di 15 jan 2019 - 13:46
Geen sneeuw? Geen winter! Weg met al die waardeloze runs. Dit schiet niet op.

Zijn nog steeds voldoende leden die wat sneeuw laten zien, laat eerst die kou maar eens arriveren die sneeuw kan later altijd nog.





GFS komt trouwens aankomende donderdag al met leuk wat sneeuw.





Heel betrouwbaar is het nog niet, hij staat er nog alleen voor.

Joep


GFS komt trouwens aankomende donderdag al met leuk wat sneeuw.
Heel betrouwbaar is het nog niet, hij staat er nog alleen voor.
[/quote]

EC ook donderdag met sneeuw

Armand


Powered by EzPortal