Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 4

Topic gezien door 83469 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 04 feb 2017 - 12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

TMCThomas

Hier gaat het nu ook heel hard, Amsterdam en omstreken dit komt op jullie af :D:



Joep

Sneeuwgebied draait steeds meer in. Noorden Zuid Holland ook sneeuw?

Lijkt wel alsof aan de noordzijde het gebied oplost. Wordt Amsterdam gemist?

Ten zuiden van dit sneeuwgebied komt een nog groter sneeuwgebied aan.

pietjelol

Lijkt aan de noordkant ook te gaan groeien.
ziet er toch naar uit dan het onder ons door trekt.

Floris!

Lekker droog hier in Grunn :). Die wind was vandaag niet te doen. Snijdend koud! Mensen in sneeuw, geniet ervan nog maar ff van. Volgende week naar de dubbele cijfers. Lente  -D

ron12

Na de sneeuw in Nijmegen, nu motregen en IJZEL bij -0.3 vorst grens gaat omhoog de komende uren
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Johannes96

Zal wel 10+cm worden in delen van het land (Utrecht,Amsterdam)

Jelle

Dit verwacht ik. Morgen maar eens vergelijken.

Jelle


Brisk

Citaat van: Jelle op za 11 feb 2017 - 21:24
En de bijlage.

Dan moet er wel wat veranderen. 8-10 gaan we hier niet halen met hele natte sneeuw /r gen die nu valt in Arnhem.

Maar ik hoop dat het uitkomt!
Let is snow, let it snow, let it snow!

TMCThomas

Gek want het sneeuwt hier nu wel gewoon droog. Kan dat komen omdat het in de stad warmer is?

matroesjka-world

Citaat van: Jelle op za 11 feb 2017 - 21:24
En de bijlage.


Wat kan ik in Heerenveen verwachten als ik naar deze bijlage kijk?
Iemand een idee? dan gaan we morgen vergelijken  :P
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

glenn

Vind dat op de radar de sneeuwstoring precies toch zuidelijker ligt dan voorspeld verbeter me als ik fout ben .

Jelle

Citaat van: Brisk op za 11 feb 2017 - 21:31
Dan moet er wel wat veranderen. 8-10 gaan we hier niet halen met hele natte sneeuw /r gen die nu valt in Arnhem.

Maar ik hoop dat het uitkomt!

Ik zag de fout in de kaart net ook. Ik doel meer op 10 km hoger in de heuvels. Daar vriest het ook.

Eric

Citaat van: Jelle op za 11 feb 2017 - 21:47
Ik zag de fout in de kaart net ook. Ik doel meer op 10 km hoger in de heuvels. Daar vriest het ook.
10 KM?  ???

Marcellang

Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Jelle

Tien km hoger op de kaart, dus naar het noorden, t.o.v. Arnhem. Duidelijk genoeg nu :P ?

Jelle


Armand

Het is toch niet normaal, hier dikke regendruppels bij 1 graad en ben ook nog eens flink nat geregend. Ik geeft het op, de winter was hier in omgeving Maastricht best flink tegengevallen. Hoop dat het onweersseizoen dit mooi recht gaat zetten ;)

matroesjka-world

Citaat van: Jelle op za 11 feb 2017 - 22:16
Tien km hoger op de kaart, dus naar het noorden, t.o.v. Arnhem. Duidelijk genoeg nu :P ?

Nee, maak maar een nieuwe kaart, eentje naar waarheid   ;D :P
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Jelle

Citaat van: matroesjka-world op za 11 feb 2017 - 22:21
Nee, maak maar een nieuwe kaart, eentje naar waarheid   ;D :P

Grapjas, relatief dichtbij jou trouwens, in omgeving Malden en nog iets lager, ligt al 5-8 cm.

Powered by EzPortal