Winterdiscussietopic 2016/2017 Deel 1

Topic gezien door 151601 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 26 okt 2016 - 17:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

willempie

Iemand uit de buurt van wijk aan zee? Temperatuur is daar gedaald naar 1 graden in een wat zwaardere bui

TMCThomas

Temperatuur daalt (nu) al aardig.  :) En dan vooral in het noord-oosten.

Murk

Natte sneeuw in Delft.  :)

Johannes96

Natte sneeuw, komt met best grote vlokken uit de lucht. First snow of the year! :D

Remy

Fijn,de natuurlijke airco doet het weer. Hopelijk een opmaat naar weer eens een echte winter :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

TMCThomas

Helaas na wat lantaarnpaal staren zie ik hier bij een temperatuur van 2,9 graden alleen nog maar regen :/

Død Snø

Hier in Wageningen Hoog heb ik een half uur geleden wat natte sneeuw gezien.

Arend

Eerste natte sneeuw valt hier nu. Nu die halve meter droge sneeuw nog.  :D
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Jan van Ooijen

Citaat van: Arend op di 08 nov 2016 - 22:38
Eerste natte sneeuw valt hier nu. Nu die halve meter droge sneeuw nog.  :D

Haha, je hebt iig al meer gezien dan afgelopen winter ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Giso84

Hier gewoon miezerregen, had deze liever gisteren gehad.
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

flyineddy

Hier net ook wat (natte) sneeuw gehad. Daken en bosjes zijn nu zelfs een beetje wit.  ;D
Ik heb in het donker snel wat foto's gemaakt met mijn telefoon. Kwaliteit is bagger, maar ik wil jullie toch een beetje laten meegenieten.

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

Ries

En wij zuden het als enige krijgen en nu zijn wij de enige die niet hebbeeeeeh huiliehuilie ;)

Ijsbloem

 ;) Hier ook niet hoor, nog geen vlok gezien , alleen regen.
Einde van november nieuwe kansen. Tot dan overgang naar zacht weer.
Op weg naar weer wat koudere winters ?
Zou zo maar kunnen , te beginnen in winter 2017.

Armand

Regen met een graad of 5.... Alsof het allemaal niet meer erger kan. Wat is dat toch ongelooflijk koud buiten als het regen met temperaturen enkele graden boven het vriespunt, komt gewoon doordat je doorweekt raakt.

Bij sneeuw is dat probleem veel minder, het voelt dan 'warmer'. Over sneeuw gesproken, op de hoogste plekken van de Ardennen begint het (weer) aardig wit te worden. Kan daar best wel eens tot 10 cm gaan vallen als het zo door gaat.

De komende dagen (weken?) blijft het toch redelijk wisselvallig met temperaturen die weer wat gaan oplopen, maar ook niet (ver) boven de 10 graden uit gaan komen. Redelijk normaal dus, maar een eerste 'echte' winterprik zit er nog niet in.

winter

Regio Eindhoven net te warm voor de eerste sneeuwvlokken. Maar wie weet. Jammer dat de intensiteit van de neerslag laag is.

Remy

Foto van vanmorgen heel vroeg.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

hills89

Het is een beetje vals spelen gezien ik in de ardennen woon. Maar het wordt hier nu leuk mooi wit. Wel jammer dat het meer ijs wit is. Maar het begin is er ;D

Jenkie

Gisterochtend wakker geworden met twee verrassingen: Trump president en een wit laagje buiten. Niet veel, maar absoluut aanwezig. Ik heb nog aan mijn jongste zoon gevraagd of hij wel wist wat dat witte spul is ????

hangtime

Citaat van: Jenkie op do 10 nov 2016 - 08:46
Gisterochtend wakker geworden met twee verrassingen: Trump president en een wit laagje buiten. Niet veel, maar absoluut aanwezig. Ik heb nog aan mijn jongste zoon gevraagd of hij wel wist wat dat witte spul is ????

Hij ging er toch niet aan snuiven?

Powered by EzPortal