Winterdiscussietopic Deel 2 - Komt Koning Winter dan eindelijk op bezoek?

Topic gezien door 353168 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 27 dec 2015 - 20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

GeneralDuke

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 10 jan 2016 - 13:48
Haha GEM allemaal leuk en aardig die kaarten, maar kijk even de temperatuur. Klopt niets van

Zou wat zijn  ::)
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

MamaAs

Volgend weekend een weekendje Vlieland. Een beetje sneeuw zou een aangename verrassing zijn ????

Bacci

Haha nee waar zijn de sneeuwkansen gebleven??!! kouder maar minder sneeuw, haha ik wil alles!! maar als het vriest en het sneeuwt maar een beetje blijft het wel gewoon gelijk liggen.

Maxim

zo stil hier. er is toch niks slechts aan de hand hoop ik  :-\

gilleeesss

Citaat van: Maxim op zo 10 jan 2016 - 15:42
zo stil hier. er is toch niks slechts aan de hand hoop ik  :-\

Iedereen wacht op de nieuwe GFS en EC vanavond wss... alvast, ik toch :D


Rayonhoofd

Citaat van: GeneralDuke op zo 10 jan 2016 - 14:02
Zou wat zijn  ::)

Ha, ha, ha 23 cm sneeuw bij -16. Beter wordt het virtueel niet meer. Zou willen dat dit realistisch is.
"Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je  muil gaat, is men vergeten om te strooien "

Armand

1Limburg ziet het ook zitten voor Limburg. Hier een korte samenvatting:
Vanaf donderdag wordt het kouder en guurder met donderdag sneeuw op de hogere delen in Zuid-Limburg, ook vrijdag in de lagere delen van Limburg sneeuw. Dit resulteert tot enkele centimeters in heel Limburg tot wel 10 cm rondom het Drielandenpunt.

Beetje gewaagde voorspelling... Kan ook eens even allemaal anders aflopen natuurlijk. Wat er vanaf donderdag tot en met zaterdag met al die lagedrukgebiedje(s) gaat gebeuren is nog erg onzeker en dus ook afwisselend per model en per members van een model.

Eric

Citaat van: Armand op zo 10 jan 2016 - 16:25
1Limburg ziet het ook zitten voor Limburg. Hier een korte samenvatting:
Vanaf donderdag wordt het kouder en guurder met donderdag sneeuw op de hogere delen in Zuid-Limburg, ook vrijdag in de lagere delen van Limburg sneeuw. Dit resulteert tot enkele centimeters in heel Limburg tot wel 10 cm rondom het Drielandenpunt.

Beetje gewaagde voorspelling... Kan ook eens even allemaal anders aflopen natuurlijk. Wat er vanaf donderdag tot en met zaterdag met al die lagedrukgebiedje(s) gaat gebeuren is nog erg onzeker en dus ook afwisselend per model en per members van een model.
Ik heb echter niet vaak meegemaakt dat ze er volledig naast zaten, jij wel?  ;) ;D

Thunderfreak

Citaat van: Armand op zo 10 jan 2016 - 16:25
1Limburg ziet het ook zitten voor Limburg. Hier een korte samenvatting:
Vanaf donderdag wordt het kouder en guurder met donderdag sneeuw op de hogere delen in Zuid-Limburg, ook vrijdag in de lagere delen van Limburg sneeuw. Dit resulteert tot enkele centimeters in heel Limburg tot wel 10 cm rondom het Drielandenpunt.

Beetje gewaagde voorspelling... Kan ook eens even allemaal anders aflopen natuurlijk. Wat er vanaf donderdag tot en met zaterdag met al die lagedrukgebiedje(s) gaat gebeuren is nog erg onzeker en dus ook afwisselend per model en per members van een model.

Daarom moet je al helemaal niet luisteren naar de Media! Die brullen al van alles terwijl het alles behalve zeker is inderdaad!  Ook de Media mensen zitten op facebook en twitter en die zien ook de kaartjes voorbij komen die gepost worden in groepen, en die lui nemen dat over alsof het ook gaat gebeuren!  Waarom denk je dat ze in de zomer te vaak floppen?  Omdat ze iets zien op social media en niet verder lezen dan hun neus lang is.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Jan van Ooijen

Citaat van: Armand op zo 10 jan 2016 - 16:25


Beetje gewaagde voorspelling... Kan ook eens even allemaal anders aflopen natuurlijk. Wat er vanaf donderdag tot en met zaterdag met al die lagedrukgebiedje(s) gaat gebeuren is nog erg onzeker en dus ook afwisselend per model en per members van een model.

Dat is nu juist het mooie aan een forum, gewoon per run bekijken, mogelijk volgt er vanavond een nieuw topic trouwens als weerfreak tijd heeft
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

martijn


Armand

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 10 jan 2016 - 16:42
Dat is nu juist het mooie aan een forum, gewoon per run bekijken, mogelijk volgt er vanavond een nieuw topic trouwens als weerfreak tijd heeft


Dat klopt Jan, daarom ben ik ook hier terecht gekomen ;)
@Eric, zou best kunnen. Als het nu maar uitkomt :D

Eric

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 10 jan 2016 - 16:42
Dat is nu juist het mooie aan een forum, gewoon per run bekijken, mogelijk volgt er vanavond een nieuw topic trouwens als weerfreak tijd heeft
Betekent dit Jan dat jij de winterprik ook steeds meer ziet zitten??  :-\

Borislav

Borislav Lekic

Bacci

Belgie krijgt nu de hoofdprijs volgens GFS.

Haha GFS heeft wel humor! overal om ons heen vorst behalve wij!

Borislav

Borislav Lekic

Thunderfreak

Citaat van: Bacci op zo 10 jan 2016 - 17:17
Belgie krijgt nu de hoofdprijs volgens GFS.

Haha GFS heeft wel humor! overal om ons heen vorst behalve wij!

Mooi toch die Noordzee NOT

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Jelle

Toch vind ik het nog steeds niet goed dat het GFS niet meegaat. Ik moet het nog steeds maar zien. GFS pluim is echt 10x niets. GFS zelf ook maar machtig matig.

Bacci

Zou wat zijn als GFS straks gelijk gaat krijgen, grootste bummer ooit.

Powered by EzPortal