Winterdiscussietopic Deel 2 - Komt Koning Winter dan eindelijk op bezoek?

Topic gezien door 353216 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 27 dec 2015 - 20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Harry de Hond

Citaat van: Extremissimorum op vr 08 jan 2016 - 16:33
14 januari! Ik zeg het maar weer eens! We wachten gewoon rustig af, en je zult verrast worden.

Ik denk ook al een tijd in de pluimen te zien dat het vanaf de dertiende echt anders wordt. De veertiende is steeds duidelijk kouder dan de dagen ervoor. Ik ben benieuwd of het uitkomt.
Juist.

PatrickM

Ben benieuwd naar de komende runs van GFS en EC. Terug naar een kouder type of toch het warmere type?
GFS12z draait. :D

Rayonhoofd

Citaat van: lans op vr 08 jan 2016 - 16:35
Gelukkig maakt het niet uit dat jij er niet in geloofd. Het slaat natuurlijk nergens om wat je post. Waar is dit voor nodig ?

Hij wil aangeven dat de lente is begonnen, aangezien de pluimen vanaf nu alleen nog maar warmer worden (lijkt me vrij uniek voor amper een week januari )
"Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je  muil gaat, is men vergeten om te strooien "

Ijsbloem

 >:( Tsja als het met deze NAO setting niet lukt geef ook ik deze winter nog weinig kans (postma doctrine)
Nao gaat febr. weer de plus in dus we moeten het echt van een paar weken winter in januari hebben.
Op weg naar weer wat koudere winters ?
Zou zo maar kunnen , te beginnen in winter 2017.

Zomerliefde

Citaat van: Ijsbloem op vr 08 jan 2016 - 17:06
>:( Tsja als het met deze NAO setting niet lukt geef ook ik deze winter nog weinig kans (postma doctrine)
Nao gaat febr. weer de plus in dus we moeten het echt van een paar weken winter in januari hebben.
Het gaat goed komen :)

Sneeuwvlokje

Citaat van: Ijsbloem op vr 08 jan 2016 - 17:06
>:( Tsja als het met deze NAO setting niet lukt geef ook ik deze winter nog weinig kans (postma doctrine)
Nao gaat febr. weer de plus in dus we moeten het echt van een paar weken winter in januari hebben.
Alsjeblieft stop? we zitten nog maar net in januari :P
Jammer dat ik voorspellingen lees van een maand verder :P
Als er 5 dagen nog niet eens voorspeld kan worden kan een maand helemaal al niet :)
Het weer doet wat het wilt...
Winter kom je nog? :D

winter67

AO minder geworden op LT, wel negatief , nao beter geworden

Joep

Citaat van: lans op vr 08 jan 2016 - 16:35
Gelukkig maakt het niet uit dat jij er niet in geloofd. Het slaat natuurlijk nergens om wat je post. Waar is dit voor nodig?
GFS zwabbert op en neer. Ec is dan weer koud dan weer warm. Er zullen altijd slechte en goede runs zijn.
Vanavond is de pluim misschien weer beter maar het is gewoon afwachten, er zijn zeker wel potenties.
Maar winter krijgen we niet alleen door een goede pluim, deze is niet heilig.

De straalstroom bijvoorbeeld ligt best goed voor winterweer. Ik geef de moed nog echt niet op en blijf positief :)

Bacci

GFS nog redelijk goed t/m donderdag, met dondernacht sneeuw en vrijdag winterse buien.

Joep


Joep


Joep


Bacci


jornonweer

Tja weer een net niet situatie.. half januari en nog geen winter te bekennen..
Danger is real, fear is a choice.

Borislav

Borislav Lekic

Joep


Eric


Akito

Citaat van: Joep op vr 08 jan 2016 - 17:42
Blijft toch niet weer hangen op de grens ??

Tja, dat krijg je met de ingevoerde grenscontroles  :P

gilleeesss


Joep


Powered by EzPortal