Winterdiscussietopic Deel 2 - Komt Koning Winter dan eindelijk op bezoek?

Topic gezien door 352961 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 27 dec 2015 - 20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Joep


Mrkos



Edwin

Van dat net niet weer. Geen winter, maar ook net te koud om het herfst te noemen.
Never Stop Exploring

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Siebenvm

Citaat van: winter67 op do 07 jan 2016 - 21:31
Niks mis mee

Zeker niks mis mee, lijkt zelfs nog iets kouder dan vanochtend. Oper zit daarbij helemaal bovenin, mooie pluim!

Borislav

Citaat van: Jan van Ooijen op do 07 jan 2016 - 21:35
Meer leden nu aan de koudere kant dan vanmorgen?


Volgens mij wel en de oper aan warme kant.
Borislav Lekic

Mdelaat97

Onze MP verwacht totaal geen sneeuw en vorst volgende week. Daar dacht hij eerder vandaag nog anders over maar heeft snel al zijn uitspraken verwijderd.

Ik hoop natuurlijk dat morgenvroeg de kaarten weer beter zijn m.b.t winterweer en sneeuw. En dan voor het hele land.

winter67


Zomerliefde

Citaat van: Mdelaat97 op do 07 jan 2016 - 21:38
Onze MP verwacht totaal geen sneeuw en vorst volgende week. Daar dacht hij eerder vandaag nog anders over maar heeft snel al zijn uitspraken verwijderd.

Ik hoop natuurlijk dat morgenvroeg de kaarten weer beter zijn m.b.t winterweer en sneeuw. En dan voor het hele land.
MP?

Winter98

Citaat van: Mdelaat97 op do 07 jan 2016 - 21:38
Onze MP verwacht totaal geen sneeuw en vorst volgende week. Daar dacht hij eerder vandaag nog anders over maar heeft snel al zijn uitspraken verwijderd.

Ik hoop natuurlijk dat morgenvroeg de kaarten weer beter zijn m.b.t winterweer en sneeuw. En dan voor het hele land.

de mp weerman loopt eerst te verkondigen dat het koud wordt als er 1 run goed is, en als er dan vervolgens 1 slechte run is dan draait hij het weer om. ik ben ook gestopt om naar zijn weerberichten te kijken.

zwoof

Citaat van: Mdelaat97 op do 07 jan 2016 - 21:38
Onze MP verwacht totaal geen sneeuw en vorst volgende week. Daar dacht hij eerder vandaag nog anders over maar heeft snel al zijn uitspraken verwijderd.

Ik hoop natuurlijk dat morgenvroeg de kaarten weer beter zijn m.b.t winterweer en sneeuw. En dan voor het hele land.

MP beweegt met de pluimen mee zoals wij hier doen, hij roeptoetert alle scenario's en heeft zodoende altijd gelijk. En dat moeten we dan weten.  ;D

marrie

Rare man die MP, zei op Facebook dat hij nog erger was als het weer zelf hihi, dat had ik niet mogen zeggen
hij zei loop naar de plee haha echt deskundig hoor

jens.

Ik vin de pluim persoonlijk goed tot heel goed. Het positieve eraan is dat er nog maar heeel weinig leden de warme kant opgaan, het gemiddelde gaat wel nog dalen. Lucht uit het noorden wordt naar mijn gevoel altijd wat onderschat.

Borislav

Pluim is goed , kleine aanpassing in de schaalverdeling.

Grotendeels is koud.

Gemiddelde trekt wat omhoog door een paar zachte leden.
Borislav Lekic

pietjelol

Wat mij positief opvalt dat de pluim voor lt behoorlijk gezind is. Hebben we ook wel eens anders gezien.

Extremissimorum

Ja en daarom zeg ik telkens dat de oper 1 lid is.

Zit nu helemaal bovenin. Nou ja, niet helemaal, maar die bovenste leden sterven uit. Ziet er weer wat beter uit dan vanochtend. Nog steeds niet goed voor het noordwesten, echter...

Ik zeg 14 januari. Mark my words! Dan komt het, komt hij, koning (sneeuw)winter.

zwoof


Best hoopvol. Voor regio oost is ie nog ietsjes beter. 8) Hopen dat ie niet steeds gaat uitstellen of erger afstellen. 


Edwin

Never Stop Exploring

Extremissimorum


Powered by EzPortal