Winterdiscussietopic Deel 2 - Komt Koning Winter dan eindelijk op bezoek?

Topic gezien door 353256 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 27 dec 2015 - 20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joep


Armand

Citaat van: Joep op do 07 jan 2016 - 20:08
Maandag sneeuwkans Noorden



Donderdag voor het zuiden? Al weet ik uit ervaring dat buien flinke moeite hebben om limburg te bereiken, maar dat zien we dan weer

Mrkos


J

Citaat van: Mrkos op do 07 jan 2016 - 20:19
Is de run van EC echt zo bagger als Winter zegt?
Hij is echt niet slecht, er zijn wel wat aandachtspunten. Wat hij bedoelt is denk ik dat de kern van een laagje soms precies/net noordelijk over NL trekt, waardoor de wind soms (tijdelijk) van zee komt. Dat zie je in deze oper althans. Even de pluim afwachten. En los van daarvan.. het is nog best ver weg dus zo'n precieze koers verandert nog wel een paar keer. Is dus nog niet heel veel over te zeggen.

Borislav

Citaat van: J op do 07 jan 2016 - 20:26
Hij is echt niet slecht, er zijn wel wat aandachtspunten. Wat hij bedoelt is denk ik dat de kern van een laagje soms precies/net noordelijk over NL trekt, waardoor de wind soms (tijdelijk) van zee komt. Dat zie je in deze oper althans. Even de pluim afwachten. En los van daarvan.. het is nog best ver weg dus zo'n precieze koers verandert nog wel een paar keer. Is dus nog niet heel veel over te zeggen.

Details hebben op die termijn idd geen effect voor nu :P
Borislav Lekic



Mdelaat97

Gehoord dat donderdag alleen sneeuw berekend wordt voor Noorden nu. Kan iemand dit bevestigen?

flyerke

Winter is coming

Joep


Jan van Ooijen

Citaat van: flyerke op do 07 jan 2016 - 20:37
ik vind Jan en Johann opvallend stil ...

Ik ben er niet gerust op, dus hou me even stil. Lees wel alles hoor en post ook nodige afbeeldingen ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Energizer85

Ziet er een stuk minder uit.... Weer.... Maargoed we zullen zien

flyerke

Citaat van: Jan van Ooijen op do 07 jan 2016 - 20:41
Ik ben er niet gerust op, dus hou me even stil. Lees wel alles hoor en post ook nodige afbeeldingen ;)


Ik dacht al zoiets, het is allemaal ook zo fagiel, de ene run krijgen we een sneeuwbom en de andere run lijkt het allemaal net niet te gaan worden ...
Winter is coming

J

Citaat van: Joep op do 07 jan 2016 - 20:40
Sneeuwkaarten volgende week donderdag
Duidelijk minder dan zijn voorganger voor op donderdag ja. Vind het nog steeds geen slechte run, vooral als je kijkt waar we n paar dagen geleden stonden. Die blokkade moet overigens niet te veel diep wegzakken naar Groenland, dat is link. Even t pluimpje afwachten want dit is natuurlijk ''slechts'' een oper.

Jan van Ooijen

Citaat van: flyerke op do 07 jan 2016 - 20:44
Ik dacht al zoiets, het is allemaal ook zo fagiel, de ene run krijgen we een sneeuwbom en de andere run lijkt het allemaal net niet te gaan worden ...

Mocht er toch iets spannends gebeuren dan komt er een nieuw topic, deze begint ook al weer vol te lopen
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Armand

Ben ook wel benieuwd waarop dit uitdraaid. Ardennen lijken vrijwel sneeuwzeker, de uitwijking naar 'de achtertuin' voor als het hier niet zal lukken ;)

zwoof


Joep


zwoof

Citaat van: flyerke op do 07 jan 2016 - 20:37
ik vind Jan en Johann opvallend stil ...

Citaat van: Jan van Ooijen op do 07 jan 2016 - 20:41
Ik ben er niet gerust op, dus hou me even stil. Lees wel alles hoor en post ook nodige afbeeldingen ;)

Dat Johann weg is had ik al begrepen, maar waar is Thysane eigenlijk gebleven. Die had bijna overal wel een reactie op en zat dag en nacht op dit forum. Was een soort van moeder op het forum. (zo leek het)..   Als iets opvalt dan is het dat wel vind ik.   :-\

Extremissimorum


Powered by EzPortal