Winterdiscussietopic Deel 2 - Komt Koning Winter dan eindelijk op bezoek?

Topic gezien door 353144 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 27 dec 2015 - 20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Bernardo


Bernardo

Veel meer ongelukken op de wegen als gisteren, waarom is er vandaag geen code rood afgekondigd? Levensgevaarlijk!

Jenkie

Ik begrijp ook niet dat er geen code rood is.... Voor Twente al het dringende advies om niet de weg op te gaan, maar geen code rood. Vreemd...

Bernardo


Floris!

Citaat van: Johannes96 op di 05 jan 2016 - 23:44dus tot nu toe heb ik zeker geen reden tot klagen.

GAST, het is levensgevaarlijk op de weg dus houdt dit soort woorden effe bij je. Tig ongelukken, drama op de weg, mensen naar het ziekenhuis, dit is ALLE REDEN tot klagen.

En KNMI had wat mij betreft code rood mogen afgeven voor Groningen. Wat een drama dit :(

matroesjka-world

Citaat van: Floris! op wo 06 jan 2016 - 10:53
GAST, het is levensgevaarlijk op de weg dus houdt dit soort woorden effe bij je. Tig ongelukken, drama op de weg, mensen naar het ziekenhuis, dit is ALLE REDEN tot klagen.

En KNMI had wat mij betreft code rood mogen afgeven voor Groningen. Wat een drama dit :(

Zal niet lang meer duren denk ik, inmiddels al code rood voor Drente.
Groningen en Friesland zullen snel volgen (hoop ik).
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Jenkie

Citaat van: matroesjka-world op wo 06 jan 2016 - 10:56
Zal niet lang meer duren denk ik, inmiddels al code rood voor Drente.
Groningen en Friesland zullen snel volgen (hoop ik).

Twente (Overijssel dus) ook hoop ik!

matroesjka-world

Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Sikko71

Citaat van: matroesjka-world op wo 06 jan 2016 - 10:56
Zal niet lang meer duren denk ik, inmiddels al code rood voor Drente.
Groningen en Friesland zullen snel volgen (hoop ik).

Ik snap niet dat ze Friesland niet in een moeite mee hebben genomen, volgens mij is het daar nu net zo erg als in Drenthe. Groningen verwacht ik later vandaag. Code rood voor Drenthe is m.i. ook veel te laat afgegeven

ron12

Vanaf Zondag avond en Maandag veel sneeuwbuien verwacht, bron rtv noord zo juist
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

arjanbruggink

Citaat van: matroesjka-world op wo 06 jan 2016 - 11:04

A28 is nu afgesloten..

Waar dan? Kan nog niks vinden met wat te maken heeft met de afsluiting
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

matroesjka-world

Citaat van: arjanbruggink op wo 06 jan 2016 - 11:09
Waar dan? Kan nog niks vinden met wat te maken heeft met de afsluiting

Hoorde het net op de radio  :-\  Ik kan er ook niks over vinden
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

martijn

Iemand weet tot waar de vorstgrens zicht terugtrekt vandaag?

arjanbruggink

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

zwoof


xzaz

De winter is nog niet eens begonnen!


winter67

Ec pluim korte termijn afgekoeld, daarna heel nl de winter in

zwoof

Citaat van: martijn op wo 06 jan 2016 - 11:11
Iemand weet tot waar de vorstgrens zicht terugtrekt vandaag?

Op dit kaartje wordt dat wel weergegeven.
http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/weer-voor-professionals/temperatuur/nederland.html

En op deze neerslagfilm zie je mooi hoe de aanval van de depressie-soldaten uit het zuidwesten korte metten maken met de dappere vorstsoldaten uit het noorden morgen. Ze hebben goed stand gehouden, maar uiteindelijk worden ze dan toch verslagen. :)
http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/weer-voor-professionals/wolken-en-neerslag/nederland.html


Powered by EzPortal