Winterdiscussietopic Deel 2 - Komt Koning Winter dan eindelijk op bezoek?

Topic gezien door 353011 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 27 dec 2015 - 20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


Bernardo

Alweer ijzel in Groningen, Drenthe en Friesland, alweer meerdere ongelukken gebeurd volgens VID

cekstuffertz

Citaat van: hakkenbar op di 05 jan 2016 - 18:43
Weinig verschil met vannacht.

Euhh..... Zijn dat niet 2 precies dezelfde kaartjes met precies dezelfde bestandsnaam?

Hector Pascal

Nul bestaat niet.

hesselsjoerd

Hier in Leeuwarden regent het weer een beetje, ik ben benieuwd hoe het vannacht zit met de neerslag

hakkenbar

Klopt per abuis 2x hetzelfde plaatje. Helaas krijg ik 1 plaatje niet weg.

yookin


112Fryslân.nl
13 min. ·
Inmiddels weer meerdere ongevallen gebeurd op de A7 tussen ?#?Heerenveen? en ?#?Drachten? door ijzel. Pas uw snelheid aan!
Stavoren

Bernardo


Oxize

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Johannes96

Spekglad alweer op de weg! Meer ijzel op komst, code rood?!

Borislav

Code rood lijkt me van toepassing , plaatselijk in het Noordoosten matige regen.
Borislav Lekic

hesselsjoerd

Hm had het harmonie model het toch goed met al die buienlijntjes  ;)

yookin

Update 112fryslan:



112Fryslân.nl
12 min. ·
Als aanvulling op het vorige bericht: ook op de andere (snel)wegen zoals de ?#?A32? en ?#?A31? gebeuren nu ongelukken. In een groot gedeelte van Friesland ?#?ijzelt? het opnieuw. Dus hoef je er niet perse uit, blijf dan thuis. Het is onverantwoord!
Stavoren

NitroGenetics

Hallo iedereen, Ik raad iedereen van de weg te blijven in een lijn van Enschede naar den helder, het is onverantwoord de weg op te gaan, in slechts een korte tijd is onze auto alweer belaagt met een dikke laag ijs, ik kan alleen maar concluderen dat dit dan ook op de weg ligt. het is zo verraderlijk ook zijn er 7 ongelukken gebeurt op de a27 a32 in slechts 15 MINUTEN tijd (en die wegen zijn al zo goed gestrooid)

pietjelol

Ondertussen begint de kou ook Noord-Holland en zuidelijk Flevoland binnen te kruipen nu hier nog 1,4

zwoof

Hier nog het berekende sneeuwdek van GFS 12 voor morgenmiddag. Buitjes moeten het doen...



Svanos

Ff off-topic.. Noodweercentrale is een ander dan Noodweer Nederland van Facebook toch?!?
Laagste gemeten temperatuur winter 2017 : -7.1°C
Davis Vantage Pro 2 plus

RicardoDimm

Wat ik me afvraag; op het journaal van omstreeks 18:00 uur (RTL) werd aangegeven dat er sowieso tot 00:00 geen ijzel bij zou komen...
Nu kijk ik naar de radar en zie ik eigenlijk dat er een redelijk neerslaggebied boven O.A Noord-Nederland hangt.

Is dit dat iets wat men niet zag aankomen? Of zater ze er bij RTL gewoon naast?

Extremissimorum

Citaat van: Svanos op di 05 jan 2016 - 20:09
Ff off-topic.. Noodweercentrale is een ander dan Noodweer Nederland van Facebook toch?!?

Gelukkig wel ja! Noodweer Nederland is stemmingmakerij en oplichterij. Net als die 'Winterexpert'-klojo.

Armand

Toch wel wat buienberekingen bij EC. Denk dat het grotendeels winterse buien zijn, maar ik kan het niet bevestigen.

Powered by EzPortal