Winterdiscussietopic Deel 2 - Komt Koning Winter dan eindelijk op bezoek?

Topic gezien door 353016 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 27 dec 2015 - 20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

martijn


J

Niet verkeerd, ook niet geweldig. Het blijft een beetje alles kan nog. Van vreselijke pluim omslag morgen naar zacht en teleurstelling tot bijstelling naar kou en euforie.. Wel lijkt het geen lange koude periode te worden.

winter67


Bacci

Tada! oper doet weer raar.

Citaat van: winter67 op di 29 dec 2015 - 21:36
Is maar een winter prik op dit moment :(

Jij was toch degene die zei niet verder kijken dan 7 jan? En liever een winterprik dan geen.

En een eventuele sneeuwdek kan ook nog gevolgen hebben voor de langere termijn...zoiezo kan er tot die tijd nog zoveel gebeuren!

winter67

Citaat van: Bacci op di 29 dec 2015 - 21:37
Tada! oper doet weer raar.

Jij was toch degene die zei niet verder kijken dan 7 jan? En liever een winterprik dan geen.
Ja klopt daarom staat er ook op dit moment morgen kan het weer anders zijn

flyerke

wel lekker pluim van EC zeg, lijkt dat meer en meer leden onder 0 gaan spannend ...
EC run was slecht maar de pluimen vind ik goed, afwachten dus
Winter is coming



Bacci

Citaat van: fgfredje op di 29 dec 2015 - 21:51
http://www.weerplaza.nl/gdata/gens/gens_pluim_tt_06270.png Hier worden we niet blij van.

Nouja het zal mij niet verbazen als GFS weer bij gaat draaien.

Volledige pluim, niet veel veranderd tov vanochtend. In de nacht naar zaterdag neemt de onzekerheid al toe (grote kans dat het nog wat kouder uit gaat pakken, maarja alles is nog lang niet zeker (nog redelijk wat zachte oplossingen 20-30%)).


winter67

Citaat van: Bacci op di 29 dec 2015 - 21:54
Nouja het zal mij niet verbazen als GFS weer bij gaat draaien.

Volledige pluim, niet veel veranderd tov vanochtend.
Echt wel op zeer lange termijn meer koude lijntjes bijgekomen :P

Bacci

Citaat van: winter67 op di 29 dec 2015 - 22:00
Echt wel op zeer lange termijn meer koude lijntjes bijgekomen :P

Ja stiekem keek ik ook daarnaar  :P Mag van mij best op en neer gaan, maar liever niet.

winter67

No pluim gaan sowieso de kou in ook midden grote kans ijsdag en de wind no tot o


Bacci


Donnydekoning

Het kan nog steeds een beetje gaan winteren, zelfs in het zuiden is er nog een kans :)

Armand

Pluim ZO is niet zo geweldig. Begin me mentaal al voor te bereiden op een teleurstelling haha. Krijg je dadelijk hier lekker die ijskoude regen bij 4 graden, dat vind het ik verschrikkelijkste weertype, heb ik liever +35 of -20....

Donnydekoning


lambik

ik heb er geen verstand van en ben nieuw hier, volg het nu een paar dagen en heb het idee dat het kan vriezen of kan dooien... 8)

Bacci


Powered by EzPortal