Winter discussietopic 2015-2016

Topic gezien door 529841 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 06 sep 2015 - 10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Zomerliefde

Jemig zeg als lid 18 uitkomt, verlangen we allemaal weer naar de zomer ::)

Elfstedentocht in 1 zeer koude dag?? 8)

winter67

Citaat van: Zomerliefde op di 22 dec 2015 - 01:21
Jemig zeg als lid 18 uitkomt, verlangen we allemaal weer naar de zomer ::)

Elfstedentocht in 1 zeer koude sag?? 8)
Nee hoor als die uitkomt zal het tijdelijk koud zijn maar wel extreem hier nog een kaartje 850hpa
Vergelijk het maar even met Rusland, Scandinaviƫ en Groenland
Gewoon -30 en dan mag er een zeewindje(volgens mij is dit nw wind) opsteken en dan kunnen we met zijn allen een weekje thuis zitten met 1meter sneeuw voor ons deur,, natuurlijk is het morgen weg maar toch staat dit in de kaarten totaal 10% dat we echt de winter ingaan

Unknown-user1778

volgens mij zijn zo'n kaarten niet eens mogelijk want hoe kan het hier nu zo koud zijn en overal eromheen zoveel warmer. lijkt me haast onmogelijk! het kan ook de sourz zijn die ik op heb  ;D mja dit weer ga je gewoon van drinken haha  :'(

winter67

Citaat van: dennis089 op di 22 dec 2015 - 01:54
volgens mij zijn zo'n kaarten niet eens mogelijk want hoe kan het hier nu zo koud zijn en overal eromheen zoveel warmer. lijkt me haast onmogelijk! het kan ook de sourz zijn die ik op heb  ;D mja dit weer ga je gewoon van drinken haha  :'(
Waarom is dit niet mogelijk? Eromheen is het gewoon ook koud, is gewoon een zeer koude luchtbel heb ik wel eens vaker in de kaarten gezien vaak kwamen ze niet uit  :-[

Hector Pascal

Citaat van: dennis089 op di 22 dec 2015 - 01:54
volgens mij zijn zo'n kaarten niet eens mogelijk want hoe kan het hier nu zo koud zijn en overal eromheen zoveel warmer. lijkt me haast onmogelijk! het kan ook de sourz zijn die ik op heb  ;D mja dit weer ga je gewoon van drinken haha  :'(
Ik heb het idee dat jij geen kaarten kan lezen...
Nul bestaat niet.

DSDLimburg

pluim midden, je word er niet koud van.... zullen we maar zeggen!
seizoen 2018/2019

Armand

Het wil ook gewoon echt niet lukken, om ziek van te worden  :-X

Blijft moeilijk om positief te blijven voor de andere helft van januari, februari en maart.

DSDLimburg

Citaat van: Armand op di 22 dec 2015 - 10:54
Het wil ook gewoon echt niet lukken, om ziek van te worden  :-X

Blijft moeilijk om positief te blijven voor de andere helft van januari, februari en maart.

Het weer gaat zo als het gaat, en het ziet er niet echt uit dat dit weer beeld op korte termijn gaat veranderen.
seizoen 2018/2019

Armand

Aan deze kaart brandt je je vingers.... :P Afwijking van de temperatuur afgelopen 7 dagen. Op vele plaatsen 5 tot 8 graden te warm!

Oke, als dit het hele jaar zou voorkomen dan zou ik het niet eens zo erg vinden :D
Alleen ik denk dat we dit kunnen vergeten.

Vindead

Ik zag al een paar keer op Twitter dat de echte kou momenteel in yakutsk (Rusland) zit. Het is daar nu ongeveer -45 graden terwijl het daar in de winter gemiddeld slechts -34 is.

Joep

Oudjaarsdag 12 graden bij nieuwe GFS run

Armand

Citaat van: Joep op di 22 dec 2015 - 11:50
Oudjaarsdag 12 graden bij nieuwe GFS run

Samenvatting van 2015 :P

Valt me ook op dat het in Turkije weer flink kouder is/en wordt dan normaal.

Joep


JerryL

We houden allemaal geld over voor de Kerstcadeau's. Energierekeningen vallen immers - wederom - lager uit.

TMCThomas

Geef het een beetje op met deze winter of zal ik het maar herfst noemen :(

JerryL

Citaat van: TMCThomas op di 22 dec 2015 - 12:13
Geef het een beetje op met deze winter of zal ik het maar herfst noemen :(

Lente. In de lente zal het herfst zijn. En in de zomer lente. Of wellicht ook weer herfst met dat hete zeewater

winter67

Nieuwe pluim nog altijd grote spreiding nu zijn het 4 leden die de winter ingaan ongeveer 20% hopen op doorzetting vanaf oudjaarsdag
Pluim Berlijn 8 leden onder 0

Ruud

Citaat van: TMCThomas op di 22 dec 2015 - 12:13
Geef het een beetje op met deze winter of zal ik het maar herfst noemen :(

Winter is nog geen 8 uur geleden ingegaan. Niet zo snel opgeven

karst

In de herfst werd er gesproken over een eventuele winterhorrer ivm met het koude water op de Atlantische Oceaan , helaas hij is uitgekomen.
Ik wens iedereen een gezegend Kerstfeest en een heel voorspoedig en metereologisch interessant 2016  :)

winter67

Citaat van: karst op di 22 dec 2015 - 13:28
In de herfst werd er gesproken over een eventuele winterhorrer ivm met het koude water op de Atlantische Oceaan , helaas hij is uitgekomen.
Ik wens iedereen een gezegend Kerstfeest en een heel voorspoedig en metereologisch interessant 2016  :)
Gelukkig was die horror winter niet voorspeld in december maar in januari, februari, maart  :P
Hetzelfde

Powered by EzPortal