Winter discussietopic 2015-2016

Topic gezien door 529391 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 06 sep 2015 - 10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

TMCThomas


Donnydekoning

sneeuwkansen zijn gelukkig wel weer wat toegenomen  ;)

winter67

Zo zie je maar weer 1 lid no wind gelijk ijsdagen, morgen is het weer weg

TMCThomas

Of er komen er juist meer bij.  ;)

Jan van Ooijen

Eindelijk eens een keer een vorstkaartje bij Europees weermodel, maar is nog een lange weg te gaan...



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

derkrelis

Duimen maar, komt vast wel een x zeker  >:(

Joep

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 13 dec 2015 - 09:14
Eindelijk eens een keer een vorstkaartje bij Europees weermodel, maar is nog een lange weg te gaan...


Inderdaad nog een hele lange weg te gaan maar goed fijn om een klein lichtpuntje te zien...

Extremissimorum

Opertje, opertje, waar ga je heen? Zo'n glijbaan is glad en onbetrouwbaar...  ::) Opertje, opertje, ik ga graag mee. :P ;D

V393879

Moge de lichtpuntjes die we nu zien bewaarheid worden .HOE KLEIN ZE OOK ZIJN IK ZIE ZE ALS EEN ZEGEN

Jan van Ooijen

Citaat van: Extremissimorum op zo 13 dec 2015 - 11:02
Opertje, opertje, waar ga je heen? Zo'n glijbaan is glad en onbetrouwbaar...  ::) Opertje, opertje, ik ga graag mee. :P ;D

Valt me op dat de Oper de afgelopen dagen veelal alleen bovenin zit en nu ook als enigste onderin ::)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Lothiriel

Wel gek om te zien hoe 'warm' het wel niet is in Scandinavië. Niet bepaald winters daar ,vooral niet in Zweden en Finland :p.
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Svanos

Laagste gemeten temperatuur winter 2017 : -7.1°C
Davis Vantage Pro 2 plus

Armand

GFS gaat voorlopig niet mee met de uitschieter naar beneden van EC.
Voorlopig nog herfstweer.

Jan van Ooijen

Citaat van: Lothiriel op zo 13 dec 2015 - 11:45
Wel gek om te zien hoe 'warm' het wel niet is in Scandinavië. Niet bepaald winters daar ,vooral niet in Zweden en Finland :p.

Nou ik zie toch andere temperaturen in het hoge noorden. Dit zijn temperaturen van afgelopen nacht
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Extremissimorum

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 13 dec 2015 - 11:18
Valt me op dat de Oper de afgelopen dagen veelal alleen bovenin zit en nu ook als enigste onderin ::)

Doet mij weer afvragen hoe betrouwbaar de oper is, als die elke dag weer anders is en steeds vaker een uiterste is...

Laat wel zien dat er nog geen duidelijkheid is over hoe kerst zal verlopen. (wisten we natuurlijk al  8))

Er mogen wel wat meer vorstdagen komen! Tot nu toe maar eentje, op 23 november, die dan wel weer gelijk de laagste temperatuur ooit gemeten is in Berkhout op 23 november: -1.6!

Armand

Bij GFS pluim tikt slechts 2x het laagste lid de 0 graden lijn aan. Dat dipje op LT begint bij GFS ook langzaam eruit te gaan. Ik zie het ergste alweer gebeuren...
Is moeilijk om positief te blijven  :D

ron12

Hier kun je lezen,waar de warmte voor de rest dit jaar vandaan komt http://www.cazatormentas.net/sucesion-de-temporales-en-azores-y-ascenso-inusual-de-temperaturas-en-espana/ Warme subtropische lucht komt onze kant op :(
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Eric

 :-[ :-[ Wat een in- en intrieste dag vandaag..  :-[ :-[

kerstvrouw

Citaat van: Eric op zo 13 dec 2015 - 16:15
:-[ :-[ Wat een in- en intrieste dag vandaag..  :-[ :-[

Het wordt nog wel erger.... er wordt in Limburg binnenkort 16 graden verwacht overdag en 's nachts. En dat midden december. Laten we deze winter dan maar ook meteen overslaan, wordt toch niks meer. Ik ga hier echt van janken.

kerstvrouw

Citaat van: matroesjka-world op di 01 dec 2015 - 16:31
Februari 2016 dan krijg je winter, en zou je willen dat het weer zomer was  :P

Haha, nee hoor, ik niet!  ;D

Powered by EzPortal