Winter discussietopic 2015-2016

Topic gezien door 525274 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 06 sep 2015 - 10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik V

Hé goedenavond allemaal. Ook ik ben maar weer ns uit mijn voorjaars/zomer/herfstslaap gekomen.
Dit ziet er veelbelovend uit en om even terug te kijken naar een paar jaar geleden. Ik kan mij herinneren dat de "dooiaanval" elke nwe run weer werd uitgesteld . Wat een spanning op de fora was dat.

Borislav

Gfs parallel gaat ec achterna maar wel kouder.
Borislav Lekic

Armand

Citaat van: Weerfreak op zo 27 dec 2015 - 20:55
Gelukkig zit alles nog op de lange termijn, kan er nog even flink aan gesleuteld worden. :P :)

Dat klopt, weerkaarten komen toch nooit precies uit, kunnen beter nu aan de warme kant zitten ipv de daadwerkelijke dag ::)

Ik kan me 27 dec 2014 nog goed herinneren: Dit was ook zo'n situatie met een lagedrukgebied. De avond van tevoren werd er 10-15 cm sneeuw voorspeld, heb zelfs de sneeuwstaafdiagram van weerplaza opgeslagen, hierop was een balkje van 100% met 3cm< te zien dus ik dacht dit gaat niet meer mis ;) Nou wel dus, hele dag regen gehad, laatste deel van de dag natte sneeuwbui :P

Joep

EC temperaturen overdag vanaf maandag 4 januari

Joep


Joep


Weerfreak 1337

Een nieuw topic wordt op dit moment voorbereid en geschreven. Hier alvast de link: http://www.meteo-service.nl/index.php/topic,6216.msg109190/topicseen.html#new

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Armand

Ik vind het steeds spannender worden, eerst was EC altijd een verpeste run die veel te warm uitpakte, maar nu staan er leuke situaties op de kaarten ;)

Ik kom morgen weer met mijn analyse (net als vanochtend), na de pluim van EC 00

winter67

Ik snap de positiviteit wel maar misschien is oper koude uitbijter eerst maar wachten op pluim kan meevallen maar ook flink tegenvallen  gfs p ook mooi geworden

Jelle

Citaat van: winter67 op zo 27 dec 2015 - 21:27
Ik snap de positiviteit wel maar misschien is oper koude uitbijter eerst maar wachten op pluim kan meevallen maar ook flink tegenvallen  gfs p ook mooi geworden

Inderdaad. Er is veel voorzichtigheid geboden. Wel erg spannend!

Borislav

Pluim weer niet bijzonder..   
Borislav Lekic

Extremissimorum

Citaat van: Borislav op zo 27 dec 2015 - 21:37
Pluim weer niet bijzonder..

Laat maar zien dan, met toelichting a.u.b.

Weerfreak 1337


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Powered by EzPortal