Blikseminslag in boom, vrouw slaapt door

Topic gezien door 1295 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 20 sep 2012 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Blikseminslag in boom, vrouw slaapt door

Bij een korte onweersbui is de bliksem woensdagmorgenvroeg op verschillende plekken ingeslagen. Een vrouw sliep door, terwijl een boom in haar tuin vol werd getroffen. Het onweer hield iets na vijf uur boven de stad huis en wekte veel Leeuwarders uit hun slaap. Zo niet Nel Nijholt, die aan de Vierhuisterweg, ten noorden van Bilgaard, woont. De bliksem was bij haar in de tuin ingeslagen in een populier en de boom was gedeeltelijk op de weg terechtgekomen. Ook haar huis raakte beschadigd. ,,Ik heb er niks van vernomen, totdat de politie vanochtend op het erf stond."

Ook in de wijk Camminghaburen sloeg de bliksem in. Op Twitter stond één melding van een computer en modem die 'naar de vaantjes' waren gegaan door de inslaande bliksem.

LC
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

GekkeLeo

Bij ons op het werk is in de nacht van dinsdag op woensdag de bliksem in geslagen. Alles storingsmeldingen liggen er nu uit.

Tyshane

Prachtig toch dat de hele wij wakker is geworden en zij gewoon rustig door sliep, lol! Het is mij meerdere keren overkomen dit jaar dat ik door de onweer heen ben geslapen. En dat terwijl ik normaal nogal snel door geluid wakker wordt. Toch apart!

Powered by EzPortal