Lenteverwachting 2012

Topic gezien door 195497 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 23 feb 2012 - 14:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tyshane

Ja inderdaad, zijn normale temps voor nu, maar zal wel afkicken zijn ja. Zo te zien duurt het waarschijnlijk niet lang en daarna gaat het weer behoorlijk de goede kant op vooralsnog. Ben benieuwd of die prille onweerskansje door gaan zetten. :)

André

Voor het weekend kunnen aprilse grillen op het menu staan ,wat zullen we verschieten met dit dipje maar niet getreurd volgende week dan weer wat zachter . ;)
Demeulemeester André

Jan van Ooijen

Morgen wordt het denk ik de mooiste dag van de week, tenminste gezien de temperaturen. Hirlam gaat voor 19 graden in het zuid(oost)en, lokaal kan daar gemakkelijk de 20 graden gehaald worden.

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

De nieuwe pluim, lijkt tijdelijk dipje te zijn. Ook de neerslag is weer flink afgenomen!



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Sven

Heerlijk die nieuwe pluim  8) die korte dip overleven we wel weer :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

wimbaens

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 26 mrt 2012 - 10:40
De nieuwe pluim, lijkt tijdelijk dipje te zijn. Ook de neerslag is weer flink afgenomen!

Ik krijg weer hetzelfde gevoel als vorige week, wie weet vlakt het allemaal nog af naar boven.
Zou alleen jammer zijn voor de planten.

GHkstra

Satellietfoto's van gister.


©NASA Lance-Modis


©NASA Lance-Modis

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

GHkstra

Satelliet vandaag.


©NASA Lance-Modis

densta

Beetje jammer van het dipje wat eraan zit te komen. Maar de plantjes kunnen wel wat water gebruiken. En het is nog vroeg in het seizoen. Dus al het mooie moet nog komen. Maar deze temperaturen bevallen me prima.  ;D

glenn

ik kan fout zijn hoor maar volgens mij is er nog wel een duidelijke kans dat tegen vrijdag de dip volledig terug uit de kaarten is dit gebeurde al vaker .
vooral in belgie denk ik dat de dip wel mee zal vallen

André

Dat diepje zal blijven voor het weekend vooral zaterdag zullen er buien vallen en zondag zou het terug droog zijn maar frie . In de ardennen zou de kans zelfs bestaan op smeltende sneeuw . daarna zou het zich weer herstellen naar normale temperaturen .
Demeulemeester André

Dennis

Actuele Temps West-Europa

glenn

Elke dag verplaats het lagedrukgebied zich meer en meer oostelijker



GHkstra

Nog een satellietfoto van vandaag.


©NASA Lance-Modis

GHkstra

Max temperaturen vandaag.
Valt me eerlijk gezegd wat tegen.

Weerfreak 1337

En daar gaan we weer, op naar opnieuw een droge warme lente? Het lijkt er de komende week(weken?) wel op. Nu de vraag nog, zet het door de rest van de lente en krijgen we een herhaling van vorig jaar? Laten wij hopen van niet :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Jan van Ooijen

Citaat van: Weerfreak op ma 26 mrt 2012 - 20:25
En daar gaan we weer, op naar opnieuw een droge warme lente? Het lijkt er de komende week(weken?) wel op. Nu de vraag nog, zet het door de rest van de lente en krijgen we een herhaling van vorig jaar? Laten wij hopen van niet :P

Vanmorgen nog iets over geschreven: http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,79.msg5122.html#msg5122
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

glenn

de dip van dit weekend is nu toch weer wat minder in de kaarten te zien hij is er nog wel maar al niet meer zo ernstig

Weerfreak 1337


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Powered by EzPortal