Lenteverwachting 2012

Topic gezien door 195493 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 23 feb 2012 - 14:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

MeteoPeet

Citaat van: Tyshane op vr 02 mrt 2012 - 00:03
Morgenochtend verandert er nog niet veel in het weerbeeld. Mogelijk klaart het in de loop van de dag van het oosten uit plaatselijk op. De middagtemperatuur loopt uiteen van 6-7 graden op de wadden tot 12 graden in het zuiden, wanneer het langer opklaart kan het daar 15 graden worden. De wind wordt geleidelijk zwak tot matig uit oost tot noordoost. (Bron: KNMI)

Naar buiten kijkend, zou ik zeggen ... laat die zon er maar proberen door te prikken. En als ik de op wetterzentral de kaartpanels bekijk, wordt het de komende tijd wel interessanter weer.

Peet ...maar of het mooi weer wordt, is ander verhaal.

GekkeLeo

Citaat van: MeteoPeet link=topic=25.msg18
51#msg1851 date=1330672808

Naar buiten kijkend, zou ik zeggen ... laat die zon er maar proberen door te prikken. En als ik de op wetterzentral de kaartpanels bekijk, wordt het de komende tijd wel interessanter weer.

Peet ...maar of het mooi weer wordt, is ander verhaal.
Ja idd want koud is het niet alleen grijs

Dennis

flinke afkoeling in NW (extremen afgelopen uren)


André

Wanneer je veel naar buiten kijkt wordt je nog depressief van dat grijs weer .
Demeulemeester André

MeteoPeet

Citaat van: Dennis op vr 02 mrt 2012 - 08:35
flinke afkoeling in NW (extremen afgelopen uren)

En ik vond het hier al frisjes, maar gezien de kaart ...kan het nog kouder.:-)

Peet

StevenOverijssel

EINDELIJK ! :D De zon komt door !:D
Always in the mood for some thunder and lightning

André

Citaat van: StevenOverijssel op vr 02 mrt 2012 - 10:54
EINDELIJK ! :D De zon komt door !:D
Jullie hebben geluk ,hier nog altijd erwtensoep met een temperatuur van 8,1?.
Demeulemeester André

harmenst

Hier in Lichtenvoorde komt de zon er ook door. Heerlijk! *i missed you sunnie!*  ;D

GHkstra

Hier nog geen zon te bekennen, wel mist, al een paar dagen.

Diem

Mooi dat het zonnetje op sommige plaatsen erdoor komt.
Hopelijk hier ook want ben die grijze zooi wel zat.
Gisteren zat ik in Haaksbergen. Gezien de bewolking hier en het zonnetje daar had ik daar beter nu kunnen zitten :P

Tyshane

Hier begint het zonnetje er ook wat flauw door te komen, voelt erg fijn. De vogeltjes fluiten er vrolijk op los. Lente-gevoel begint.  8)

Wouter Pringels

Hier al de hele week grijs, vies weer. Morgen ziet het er naar uit dat we temperaturen rond de 13-15 graden mogen verwachten in Belgie, toch wel zachte temperaturen.

Weerfreak 1337

Hier nog steeds wat nevelig en grijs, wel een graad of 10 en het voelt inderdaad behoorlijk zacht aan buiten, dat mag het compenseren :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

André

Ik ben dat weer kotsbeu ,bewolkt somber en max maar 9,4? . Laat het maar vlug weekend zijn dan zijn de maartse buien er en is het op weergebied toch plezanter met mooie wolkenmassa's en toch tussendoor de zon . :'( :(
Vandaag in Oost Tirol tot 24? ,dat kunnen we hier maar dromen op het moment .
Demeulemeester André

Weerfreak 1337

Hele dag bewolkt geweest, nu begint het een beetje te breken, maar helaas, de zon gaat onder :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Sven

Citaat van: Weerfreak op vr 02 mrt 2012 - 18:00
Hele dag bewolkt geweest, nu begint het een beetje te breken, maar helaas, de zon gaat onder :P

Was toch blij om weer even de zon te zien hier in het westen, alweer paar dagen terug die gezien te mogen hebben.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Tyshane

Heerlijk lente-dagje! De zon deed aardig zijn best en was lekker buiten uit de wind in de zon. Hebben heerlijk even op terras gezeten.  8)

snow!

Zijn de sneeuwkansen verdwenen volgende week?? :-\

André

Voor volgende week zijn het winterse buien ,is dat in de nacht dat er een bui valt kan dat onvervalste sneeuw zijn in het binnenland en aan de kust smeltende sneeuw en overdag zal dat meer smeltende sneeuw ,stofhagel en regen zijn met tussendoor mooie wolkenmassa's.
Demeulemeester André

Dennis


Powered by EzPortal