Onweerskansen 03 t/m 05 juli 2015

Topic gezien door 77372 bezoekers
Gestart door Marsel, vr 03 jul 2015 - 15:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

basjuhterror

whoosh en dan met tuin huis en al uit de tuin geblazen worden heheh
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

Thunderfreak

Heb dalijk zicht op een Shelf of rolwolk. die nu langs de kust trekt!

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

F.Fredje

Citaat van: Jenkie op zo 05 jul 2015 - 14:05
Zeg experts....kun je tijdens zo'n bui veilig in je tuinhuisje blijven zitten? Waarvan 2 zijkanten open zijn? Bui 1 trok hier overigens net over en dat is goed gegaan  :)
http://www.helgavanleur.nl/Columns/13/feiten-en-fabels-over-donder-en-bliksem

Duitje

Citaat van: Thunderfreak op zo 05 jul 2015 - 14:10
Heb dalijk zicht op een Shelf of rolwolk. die nu langs de kust trekt!
Foto's  8)
@Kees_Zwaan

Giso84

Een dag zoals deze is ideaal om contant naar de wolken te staren.

Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

jesje79

luchten daarnet in middelburg tot nu toe alleen maar lichte regen

lander20

in NW van frankrijk activeert momenteel een kleine maar verdachte cell


Jenkie


winter67

Waait uit het niets heel erg hard en superkern in ontwikkeling bij Belgiƫ gaat richting de tour :-X

Mrkos

Kan iemand het KF weer laten zien? Ben benieuwd...

jonkheer


MarkGoedhart

Om mijn hoop op wat onweer wat te temperen ben ik nu al bijzonder content met wat wind en regen :-)

Marsel

W-BE maar even in de gaten houden. Zal me niets verbazen als in het verlengde van die buien (dus ten zuidoosten en oosten ervan) straks eea het gaat proberen. Let daarbij ook even op de buien net oost van Limburg. Zitten in beide gevallen meteen al wat verdachte en intense echo's tussen.

GeneralDuke

Citaat van: Marsel op zo 05 jul 2015 - 14:39
W-BE maar even in de gaten houden. Zal me niets verbazen als in het verlengde van die buien (dus ten zuidoosten en oosten ervan) straks eea het gaat proberen. Let daarbij ook even op de buien net oost van Limburg. Zitten in beide gevallen meteen al wat verdachte en intense echo's tussen.

Die bui bij Aken gaat inderdaad goed erop. Als het daar kan activeren...
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Marlieke

Zo dan!  :o Vanuit het niets dikke donderwolken en bijbehorende flitsen en dreunen hier in Rijssen.  :)

En dan laten de achterburen doodleuk de kids gewoon in het zwembadje zitten... Ik hoorde ze zelf ook praten dus ze zitten er gewoon naast... Bliksem en donder volgen elkaar binnen 3 tellen op dus is echt gevaarlijk dichtbij... sommige mensen zouden geen kinderen mogen krijgen denk ik dan...  :-X >:(

maar om bij het onderwerp van het topic te blijven: Dit belooft wat!  :-X ;D
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

boxer

zuidewest van Utrecht ontstaat wat. Nog niet echt zichtbaar op de radar maar ziet er gevaarlijk lekker uit

Kres

Dat gebiedje boven ZW Belgiƫ is idd heel mooi aan het groeien. Wacht het af hier aan de westkant van Utrecht.

basjuhterror

regen nu in hoogeveen nog steeds drukkend warm een paar verre donders voor de rest nog niet veel atm
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

Ries

Dat buitje dondert hier in Beilen wel leuk

Powered by EzPortal