compact fototoestel

Topic gezien door 2248 bezoekers
Gestart door Marlieke, di 17 mrt 2015 - 22:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlieke

Binnenkort ben ik weer eens jarig...  ::) en nu wil ik eigenlijk het geld van mijn ouders en schoonmoeder en manlief gebruiken om een klein fototoestel te kopen. Ik heb al een spiegelreflexcamera, een canon  eos 400D.  Niets mis mee, maar niet zo geschikt om mee te nemen tijdens dagjes uit naar attractieparken e.d.
Nu de vraag aan jullie: welk toestel raden jullie mij aan? Ik dacht ergens rond de 150 Euro uit te willen geven.

Kom maar op met jullie aanbevelingen!   :D
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Oxize

Ik hoor wel goeie dingen over de Canon Ixus 165 (compact camera). Volgens mij was die rond 128 euro. Dan heb je ook nog wat geld over voor geheugenkaartjes en een tasje. :)

Of

Sony Cybershot DSC-WX220 / Nikon Coolpix

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Scully

Ik heb net de Canon PowerShot SX700 HS  gekocht. Die is bij camera express 199 euro. Wel ietsje duurder maar goed zoombereik. Ik heb hem ook voor naast de spiegelreflex. Maakt hele mooie foto's, al is het wel wennen zo klein ding.

Marlieke

Bedankt voor het meedenken! Morgen ga ik me er maar eens goed in verdiepen... :-)
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Lightning_Glenn

De camera in me samsung galaxy s4 is heel indrukwekkend.
Sinds mijn auto ongeluk heb ik deze heel veel gebruikt, deze heb ik altijd op zak en weegt niet veel natuurlijk  ;)

Powered by EzPortal