Onweerskansen 23, 24 en 25 juli

Topic gezien door 47957 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 23 jul 2013 - 09:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Weatherman

Citaat van: Channiej op wo 24 jul 2013 - 15:36
Tja ik vraag me ook af of er nog wat gaat ontstaan..
Jammer, ik snak naar mooi onweer onderhand. Ook regen voor de natuur en verkoeling
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Joep


zorba

Dat was meer bedoeld als grap..Zoals we weten gaat Estofex tot level 3.
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Weerfreak 1337

Citaat van: Channiej op wo 24 jul 2013 - 15:36
Tja ik vraag me ook af of er nog wat gaat ontstaan..

Niks, we bevinden ons nu tijdelijk in droge en koelere lucht. Vanaf morgen komen we langzaam weer in de warmere en vochtigere lucht (ook onstabiel).  ;) :)

Edit: enkel het oosten en noordoosten kunnen nog een aantal buien verwachten met mogelijk wat onweer.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Ries

Ploft hier het een en ander, paar roffeltjes d'r in... het nog niet boven m'n hoofd gehad, enkel vlak in de buurt maar wel leuk om dat te horen :) Vanochtend en vanmiddag 2/3 keer wat water uit de lucht zien komen, ook goed ;)

Bacci

Wachten op vrijdag dan maar...

Channiej

Yeps vrijdag en zaterdag schijnen best heel heftig te worden. Nu  al benieuwd naar het topic.

Giso84

Vrijdag wordt het weer gezellig hier op het forum en buiten met mede chasers, hoop ik.
Laat vrijdag nou mijn enige vrije dag van deze week zijn.
Ik wacht geduldig af want heb na de (aankomende) warmte zin in een frisse regen-/onweersbui
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

marco-groningen

In de verte rommelt weer wat, maar alweer een paar kilometer te ver ontstaan. Gek wordt ik er van. Echt chase weer is het ook niet. Te weinig dynamiek daarvoor  :(

jens

wat verwachten de kenners voor vrijdag?
onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

Jan van Ooijen

Citaat van: jens op wo 24 jul 2013 - 19:02
wat verwachten de kenners voor vrijdag?

Dat zal morgen wel bekend worden gemaakt door middel van een nieuw topic
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

pietjelol

oef.. mag toch hopen dat het vrijdag wel gaat mee vallen. Heb dan net een uitje -.-

Reutel

Jongens we gaan vrijdagnacht vissen op Walcheren. Laten we hopen op een mooie lichtshow voor Zeeland, en daarna de lijnen richting Engeland!  8)

alfons

Citaat van: Reutel op wo 24 jul 2013 - 21:13
Jongens we gaan vrijdagnacht vissen op Walcheren. Laten we hopen op een mooie lichtshow voor Zeeland, en daarna de lijnen richting Engeland!  8)
en op een goeie vangst natuurlijk

Reutel

Citaat van: alfons op wo 24 jul 2013 - 21:21
en op een goeie vangst natuurlijk

Dat zou helemaal mooi zijn, maar plezier staat voorop!  ;D

alfons

Citaat van: Reutel op wo 24 jul 2013 - 21:27
Dat zou helemaal mooi zijn, maar plezier staat voorop!  ;D
dat is een feit maar met een mooie lichtshow , wat ik van harte hoop is het dan compleet.
ik hoop dat de buien na 22.00 uur komen tot die tijd moet ik werken.

Nieuwveen10

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 24 jul 2013 - 19:26
Dat zal morgen wel bekend worden gemaakt door middel van een nieuw topic

Een "nieuw topic"  :). Dan zijn er dus genoeg redenen om er weer voor te gaan zitten. Zie ik dat goed?  ;D

hj32

Citaat van: marco-groningen op wo 24 jul 2013 - 18:39
In de verte rommelt weer wat, maar alweer een paar kilometer te ver ontstaan. Gek wordt ik er van. Echt chase weer is het ook niet. Te weinig dynamiek daarvoor  :(

Ik ben 't helemaal met je eens, je zag de CB ook niet omdat er bewolking voor zat.
Ik maar kijken, waar zit ie, waar zit ie...gerommel...ineens...bam zag ik hem thv hoogezand

Danny

Op ieder weerbericht werd er gisteren gerept over een droge dag met mogelijk later in het zuiden kans op een enkele bui....... Volgens mij gaat de dag er heel anders uit zien vandaag. Nu al een bui in / onderweg naar Zeeland en in Belgie ontstaan er ook al weer een paar kleine buien.
Met de oplopende temperaturen kan het toch bijna niet anders dan dat er nog meer gaan ontstaan vandaag.

Ries


Powered by EzPortal