Onweerskansen 23, 24 en 25 juli

Topic gezien door 47615 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 23 jul 2013 - 09:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GekkeLeo

zijn goed te zien op de sat beelden:


Reutel

Zeau dat was me toch wel een heftige wolkbreuk boven Tilburg. Duurde precies lang genoeg om geen wateroverlast te veroorzaken. Eindelijk enige verkoeling!

Ries

Ach, het is toch weer klassiek om te zien hoe de boel splitst en Groningen precies het droge gedeelte in het midden over zich heen krijgt  :-\ Hopen op beter voor morgen; Karim heeft ook al een voorwaarschuwing.

Channiej

Citaat van: Ries op do 25 jul 2013 - 20:01
Ach, het is toch weer klassiek om te zien hoe de boel splitst en Groningen precies het droge gedeelte in het midden over zich heen krijgt  :-\ Hopen op beter voor morgen; Karim heeft ook al een voorwaarschuwing.

Waar zie je die van Karim dan? Want op Servere Weather staat niks....

pyro

yes, t noordoosten heeft idd een topjaar!

Kres

Midden is echt crap dit jaar..
Maar goed we wachten morgen af..

Kermisspin

Zoveel onweer heb ik hier in het noord-oosten nog niet meegemaakt hoor. Broeit nu ook wat ten zuidwesten van mij maar we zitten nog steeds lekker buiten. :)
Volvo for life!

Channiej

Vanmiddag een foutje gemaakt. Zei dat ik naar Amsterdam ging morgen tot zondag, maar het is Rotterdam. (Foutje  :o).
Iemand daar iets over te melden dan?

Thunderfreak

Ik verwacht vannacht in het Westen Onweer,dat vanuit Frankrijk zal ontstaan,momenteel werkt het al op de grens Spanje/Frankrijk.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

MaartenDeBilt

Citaat van: Thunderfreak op do 25 jul 2013 - 21:12
Ik verwacht vannacht in het Westen Onweer,dat vanuit Frankrijk zal ontstaan,momenteel werkt het al op de grens Spanje/Frankrijk.

De buien die daar ontstaan zullen eerder ten oosten van ons langstrekken. Uiteraard hoop ik op een beetje actie deze nacht maar dit lijkt me te ver weg en over de trekrichting en consistentie is nu nog zo weinig te zeggen. Laten we het afwachten, ik zet mijn geld op morgenmiddag...

Gr
Maarten

ron12

Hier in nijmegen geen onweer,wel in Goch Duitsland zelfs geen donder gehoord hier,Alles trok ver ten zuidoosten van Nijmegen langs. :(
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal