Onweerskansen 17 - 20 juni

Topic gezien door 223667 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, za 15 jun 2013 - 21:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron12

Wolken toppen woensdag 16 kilometer hoog,dan wordt het lekker vroeg donker  ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

mauriceb

Citaat van: Marcel op ma 17 jun 2013 - 08:31
Volgens mij krijgen we alleen de hoge bewolking van de ijskap van die bui over ons heen :P
Ja dat zou ook kunnen, dat drukt de temp dan ook wel een beetje. Laat ik het zo zeggen ik hoop dat ie het haalt ;)

hj32

Citaat van: ron12 op ma 17 jun 2013 - 08:36
Wolken toppen woensdag 16 kilometer hoog,dan wordt het lekker vroeg donker  ;)

Hahaha, dit zou een helga van leur uitspraak kunnen zijn ;)

ron12

Meteo consult op twitter woensdag wolkentoppen van rond 17 kilometer hoog!!!!!!!! NIET NORMAAL TOCH
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

hj32

Mits de cap doorbroken wordt...mensen vergeten vaak het dekseltje op de pan en dan zul je net zien dat iemand t dekseltje vergeet eraf te halen...terwijl je het nog zo had gezegd :X
:lol:

ron12

Citaat van: hj32 op ma 17 jun 2013 - 09:09
Mits de cap doorbroken wordt...mensen vergeten vaak het dekseltje op de pan en dan zul je net zien dat iemand t dekseltje vergeet eraf te halen...terwijl je het nog zo had gezegd :X
:lol:
Die deksel haal ik er persoonlijk van af  ;) doe ik thuis ook bij de piepers  ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

TomvanHal

ik denk dat duitsland alles krijgt..

ron12

Het weer wat we de komende week krijgen is in de laatste 50/60 jaar niet meer voorgekomen http://www.wetter.com/wettertv/0_6kiveyyq#/0_gduasbc5 aldus de duitsers
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Floris

Ik zit woensdag middag in het vliegtuig naar Munchen. Ben benieuwd of ik nog mooie wolkentoppen kan spotten vanuit het vliegtuig.
Stijg op vanaf Amsterdam. Dat beloofd een turbulente vlucht te worden.

bliksems

die rooie kruisjes van het onweer zitten al 2 weken vast op buienradar.nl.
onder "radar & bliksem" bedoel ik dus.
geprobeerd op 3 browsers.
ik kan toch niet de enige zijn?
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weerfreak 1337

Citaat van: bliksems op ma 17 jun 2013 - 10:06
die rooie kruisjes van het onweer zitten al 2 weken vast op buienradar.nl.
onder "radar & bliksem" bedoel ik dus.
geprobeerd op 3 browsers.
ik kan toch niet de enige zijn?

Op de Europese radar (met onweer) is er inderdaad een fout gaande.. ;)
Je bent niet de enige :P Gewoon gebruikmaken van andere bliksemdetecties ;) Zoals die van deze site.
Fout zal heus wel opgelost worden.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

arjanbruggink

Citaat van: bliksems op ma 17 jun 2013 - 10:06
die rooie kruisjes van het onweer zitten al 2 weken vast op buienradar.nl.
onder "radar & bliksem" bedoel ik dus.
geprobeerd op 3 browsers.
ik kan toch niet de enige zijn?
Hier geen last. Wellicht een keer de tijdelijke internetbestanden,cookies, enz opruimen??
Wil soms ook werken  ;)
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

NitroGenetics

gaat een leuk weekje worden heb me spullen al klaarstaan  kan nog eens een leuke chase worden :D

Jur

Citaat van: TomvanHal op ma 17 jun 2013 - 09:27
ik denk dat duitsland alles krijgt..

Makkelijk roepen ;) Onderbouw eens.

Danny

Volgens de radar zou in het zuidelijke deel van Zeeland de eerste regen kunnen gaan vallen op korte termijn. Dit zijn overblijfsellen uit Frankrijk die toch verder noord komen dan gedacht. In Noord-Frankrijk / Zuid-Belgie zitten nog meer rest buien. Of deze Nederland ook gaan halen vraag ik me nu nog af. De bewolking haalt Nederland in ieder geval wel.

bliksems

Citaat van: Weerfreak op ma 17 jun 2013 - 10:15
Op de Europese radar (met onweer) is er inderdaad een fout gaande.. ;)
Je bent niet de enige :P Gewoon gebruikmaken van andere bliksemdetecties ;) Zoals die van deze site.
Fout zal heus wel opgelost worden.

deze doet het wel.JIPPIE!
http://www.meteox.de/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

david_meyer25

Hier zie je een duidelijk overzicht wat er gebeurt in Nederland http://alarm.noodweercentrale.nl/index.html .

Nol de Ruiter

Grote hagel in Frankrijk momenteel, zou me niks verbazen dat wij dat woensdag ook krijgen.

https://www.facebook.com/Meteociel.fr

Unknown-user1778

Citaat van: Nol de Ruiter op ma 17 jun 2013 - 11:12
Grote hagel in Frankrijk momenteel, zou me niks verbazen dat wij dat woensdag ook krijgen.

??? :o helppp me auto  :D

hussel


Powered by EzPortal