Crea-Bea Hoekje

Topic gezien door 2498 bezoekers
Gestart door Impreza, ma 20 mei 2013 - 18:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Impreza

Ervaring leerde mij:
Weer fanaten kunnen erg creatief zijn.

En dan heb ik het niet alleen over een foto schieten van een bliksemschicht!
Ow nee!

Wat dacht je van de tekeningen die een mede onweer liefhebber maakt tijdens een verloren uurtje tussen de buien door.
Of een compilage van verschillende foto's, samengevoegd tot 1 prachtig beeld.
Of een render maakt van een bui waar wij allen allenig maar van durven te dromen.
Of een schetst tussen de lesuren door een regenbui boven een dorp (of een plant, een bloem een dier...)

In dit topic kunnen jullie allen onderling creatieve uitspattingen delen. Of deze uitspattingen nu met het weer te maken hebben of niet.

Houd echter copyright rechten in ere.
Post NIETS:
* dat gebaseerd op het werk van een ander,
* dat een element bevat, gekopieerd of overgetrokken is van een ander

ZONDER zijn/haar goedkeuring.

En als je goedkeuring hebt, wees zo netjes om credits te geven.

Impreza

En ik bijt meteen de spits af met een paar renders van mijn kant:

Oxize

Paar uit de oude doos (2009 en ouder)













Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Oxize

Zit je rustig koffie te drinken bij je ouders (wonen buitenaf), komt er dit op ons land langs  :-\

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

GekkeLeo

Is allang niet zo erg meer als dat de stront je om de oren vliegt  :P

Sven

Citaat van: GekkeLeo op zo 16 jun 2013 - 11:38
Is allang niet zo erg meer als dat de stront je om de oren vliegt  :P

Haha even voor een moment zocht ik serieus naar een vind ik leuk knop, tot ik me realiseerde dat wij die niet hebben :P Mooie quote :D
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Oxize

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

T-inus

Wat dingetjes die ik laatst gemaakt heb  :)

Some men see things as they are and say : "why?" - I dream things that never were and say : "why not

Tyshane

Citaat van: T-inus op di 12 nov 2013 - 12:20
Wat dingetjes die ik laatst gemaakt heb  :)

Mooi werk T-inus, zeker dat laatste werkstuk! Welke technieken en werkwijze heb je daarvoor gebruikt? Spuitbus + sjablonen en eerst in b.v. photoshop de kleuren wat geminimaiseerd? Erg fraai in ieder geval!

Scully





Ik wil ook een keer iets laten zien. Het was namelijk zo mooi gisterenmorgen!

Stephanie

Vooral die laatste is super Scully!

T-inus

Citaat van: Tyshane op di 12 nov 2013 - 12:29
Mooi werk T-inus, zeker dat laatste werkstuk! Welke technieken en werkwijze heb je daarvoor gebruikt? Spuitbus + sjablonen en eerst in b.v. photoshop de kleuren wat geminimaiseerd? Erg fraai in ieder geval!

Thanks!

Inderdaad met stencils (sjablonen) en spuitbussen. En in photoshop maak je inderdaad de lagen. Die laatste is bijvoorbeeld 8 lagen. Die print je 1 voor 1 en dan snijden maar ;)
Some men see things as they are and say : "why?" - I dream things that never were and say : "why not

Powered by EzPortal