Onweerskansen 13 t/m 15 augustus

Topic gezien door 101886 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 11 aug 2012 - 12:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weatherman

Citaat van: Reutel op wo 15 aug 2012 - 20:36
Flinke wind ineens hier, waarschijnlijk passage van het koudefront. Ik zie in het midden van België iets activeren, zou het dan toch??
Duim jij mee  :D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ThaGhostNL

Mee discussiëren over het onweer in Nederland, kom dan eens langs op onze chat
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

M.Dings

Wat gebeurd daar boven België? Zo te zien ontstaat daar nu wel nog wat.

Weatherboy

Citaat van: Reutel op wo 15 aug 2012 - 20:17
Dat zal toch niet waar zijn? Net nu Weatherboy op z'n fiets aan het chasen is!

Haha, ik was wel op chase, maar met de auto. Een gruwelijk mooie Shelf/wallcloud ontstond recht voor me. Een prachtige spot naast Schiphol. Windvlagen, wolkbreuk wederom en jawel heel veel onweer. Helaas veel IC en CC. Fotos komen zo.

Zeiken helpt dus toch weer :P

Reutel

Citaat van: Weatherboy op wo 15 aug 2012 - 20:44
Haha, ik was wel op chase, maar met de auto. Een gruwelijk mooie Shelf/wallcloud ontstond recht voor me. Een prachtige spot naast Schiphol. Windvlagen, wolkbreuk wederom en jawel heel veel onweer. Helaas veel IC en CC. Fotos komen zo.

Zeiken helpt dus toch weer :P

Jij Zeiken? Ahum...  :o Maar je hebt wel mooi al 15 onweersdagen!

MWegman

Alphen aan den Rijn, zo´n 50 minuten geleden.


Maar na regen komt zonneschijn, toch? Ongeveer tien minuten geleden..
Voor weer- en andere foto´s, join deze community op facebook: http://www.facebook.com/marielle.wegma

PatrickM

Ja, zeuren helpt. Maar allemachtig, wat is dit slecht onweer! Bleh.. GEEN een CG !! Heb ik eindelijk eens onweer.. gewoon geen een CG en geen een mooie knal. Bah.. Goedkoop onweer haha :) Zondag hopelijk beter.! nu maar nederlands elftal kijken, ik kom zo met nog wat foto's van de wolken ervoor. 8) Die waren gewoon prachtig. Haha ;D

Koen-IJM

Citaat van: PatrickM op wo 15 aug 2012 - 20:48
Ja, zeuren helpt. Maar allemachtig, wat is dit slecht onweer! Bleh.. GEEN een CG !! Heb ik eindelijk eens onweer.. gewoon geen een CG en geen een mooie knal. Bah.. Goedkoop onweer haha :) Zondag hopelijk beter.! nu maar nederlands elftal kijken, ik kom zo met nog wat foto's van de wolken ervoor. 8) Die waren gewoon prachtig. Haha ;D

Weet niet waar u woont maar in deze lijn van buien zitten wel degelijk CG hoor.

Jan van Ooijen

Nieuwe onweersbuitjes België

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

PatrickM

Citaat van: Koen-IJM op wo 15 aug 2012 - 20:51
Weet niet waar u woont maar in deze lijn van buien zitten wel degelijk CG hoor.

Heiloo, maar ik heb echt geen een CG gezien, misschien wel aan de andere kant van me, ik kan niet 360 graden om me heen kijken :(. Wel enkele CC meer niet.

Edit : ben wel benieuwd hoeveel neerslag er precies is gevallen. T regende flink door met een lekker windje :P
Het is buiten ook niet echt afgekoeld, nog steeds heerlijk buiten.

Reutel

Ik hoor het al rommelen, er ontstaat van alles rond ons heen nu!!  ;D

Hopelijk krijgen we er ook iets van mee haha!

Weatherboy

Hij was weer mooi. Op de valreep toch nog alles gekregen. Gelukkig was ik niet in Amstelveen want daar slechts 0.6 mm gevallen. In Zwanenburg iets verderop precies een voltreffer.

Een paar plaatjes van de net ontstane wall/shelfcloud.


Jan van Ooijen

Ontladingen nemen toe bij bui in België

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

PatrickM

Citaat van: Weatherboy op wo 15 aug 2012 - 20:57
Hij was weer mooi. Op de valreep toch nog alles gekregen. Gelukkig was ik niet in Amstelveen want daar slechts 0.6 mm gevallen. In Zwanenburg iets verderop precies een voltreffer.

Een paar plaatjes van de net ontstane wall/shelfcloud.

Daar is toch een parkeerverbod? Anyways, mooie plaatjes, mijne komen zo.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis


Jan van Ooijen

Flinke activatie, koersend naar Eindhoven

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

pietjelol

lol grappig dat jaspro101 hier staat is een vriend van me. verder aardde donker hiero en behoorlijk veel flitsen en fel

Bertjeb

Grappig; net op de radar zág ik al iets van een shelf mijn richting opkomen. Even de fiets gepakt richting open veld, en ja, een shelf in ontwikkeling. Toen hij overkwam een enorme windtoename maar géén drup, laat staan onweer wat ik wel verwacht had.
Komende uren nog kijken wat het wordt ;)

PatrickM


Powered by EzPortal