Onweerskansen 13 t/m 15 augustus

Topic gezien door 101888 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 11 aug 2012 - 12:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marco uit Hangar 5

Citaat van: Weatherboy op di 14 aug 2012 - 15:24
Heel veel rommels uit de bui ten oosten. Eigenlijk onophoudelijk. Gaat weer ten oosten langs.

Stap op de fiets zou ik zeggen... en stop met teuten.  :P
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Tyshane

Er ontstaan nu vlot meer buien in Brabant, Utrecht en Gelderland, wie weet dat we hier in Regio Epe ook nog wat krijgen.  8) Even een verfrissende regenbui zou ook wel even lekker zijn trouwens. ;)

PatrickM

Citaat van: Marco uit Hangar 5 op di 14 aug 2012 - 15:53
Stap op de fiets zou ik zeggen... en stop met teuten.  :P

Veranderd niets aan het feit dat het onweer langs de woonplaats trekt :P

Weatherboy

Citaat van: PatrickM op di 14 aug 2012 - 15:57
Veranderd niets aan het feit dat het onweer langs de woonplaats trekt :P

Gelijk heb je! :D En dan ben je helemaal nat. Ik was van plan met de auto te gaan, maar de bui stort alweer in, helaas.

Dennis

Nieuwste CIN kaarten morgenavond

Reutel

Die buien bij Utrecht zijn behoorlijk pittig en hebben een lage treksnelheid. Zal me niets verbazen als daar behoorlijk wat wateroverlast is.

@Weatherboy; je bent echt niet de enige hoor die steeds naast het potje pist, als ik tien klappen gehoord heb dit seizoen dan is het veel! PS Jan ziet de buien nu ook net ten noorden van Zaltbommel ontstaan ;D

Weatherboy

Citaat van: Reutel op di 14 aug 2012 - 16:05
Die buien bij Utrecht zijn behoorlijk pittig en hebben een lage treksnelheid. Zal me niets verbazen als daar behoorlijk wat wateroverlast is.

@Weatherboy; je bent echt niet de enige hoor die steeds naast het potje pist, als ik tien klappen gehoord heb dit seizoen dan is het veel!

Naja het dreunt wel behoorlijk. Maar 1 keer dit jaar heb ik gewoon alles gehad. Wolkbreuk, onweer, hagel en windstoten. De andere keren was het alleen zware regen of alleen onweer. Of wel windvlagen maar dan weer geen onweer. Echt een voltreffer met alles erop en eraan komt altijd maar 1 keer voor hier. :(

frankaloe

http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

frankaloe

Citaat van: Weatherboy op di 14 aug 2012 - 16:08
Naja het dreunt wel behoorlijk. Maar 1 keer dit jaar heb ik gewoon alles gehad. Wolkbreuk, onweer, hagel en windstoten. De andere keren was het alleen zware regen of alleen onweer. Of wel windvlagen maar dan weer geen onweer. Echt een voltreffer met alles erop en eraan komt altijd maar 1 keer voor hier. :(
ik denk dat vele mensen in je woonplaats juist blij zijn dat het niet steeds voltreffers zouden zijn...
maar het weer laat zich nu eenmaal niet sturen..houd dat in je gedachten
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Peter

Citaat van: Reutel op di 14 aug 2012 - 16:05
Die buien bij Utrecht zijn behoorlijk pittig en hebben een lage treksnelheid. Zal me niets verbazen als daar behoorlijk wat wateroverlast is.

Valt tot nog toe erg mee. ;)
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Marco uit Hangar 5

Citaat van: frankaloe op di 14 aug 2012 - 16:12
ik denk dat vele mensen in je woonplaats juist blij zijn dat het niet steeds voltreffers zouden zijn...
maar het weer laat zich nu eenmaal niet sturen..houd dat in je gedachten

Pcies.. daarintegen kun je wel jezelf sturen :)..

Hier op Schiphol is wonderbaarlijk genoeg nog geen druppel gevallen, alles trekt er mooi omheen, onweer is te ver om er wat van te kunnen zien of horen. Zag er net in het Noordoosten, boven Amsterdam zo ongeveer, wel erg donker uit.. nu alweer een stuk minder.
Marco Nierop
http://zweef.nl/

bliksems

Citaat van: Weatherboy op di 14 aug 2012 - 13:51
Trekt wéér langs :( Tjonge, wordt je ook niet vrolijk van.

niet te geloven inderdaad!om van te kotsen!
blijven klagen hoor!want dat helpt! kijk maar naar pascasoomers!hahaaa.
dus wij krijgen onweer straks!
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

hj32

Citaat van: Weatherboy op di 14 aug 2012 - 13:51
Trekt wéér langs :( Tjonge, wordt je ook niet vrolijk van.

Je bent niet echt geloofwaardig weatherboy  :o
Dacht dat je had gezegd dat je niet meer zou zeuren :P ;)

Weerfreak 1337


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

dondertje127

Ik zit (en zat er op de fiets) middenin. Ik had vanmorgen besloten m'n autootje te laten staan en de fiets te pakken, ondanks ik wist dat dit zou kunnen gebeuren :)
Lekker eigenwijs hè? :P
Ik ben zeik en zeiknat, ik loop te soppen in m'n schoenen alsof ik op natte sponsen loop en het lijkt wel alsof ik in m'n broek geplast heb haha.. Heerlijk om toch weer eens mee te maken in de zomerregen fietsen, kan me niet herinneren of ik ooit zó nat ben geweest als nu! ;D

Tyshane

En nog even de 'satrep' van het knmi: Afkortingen & uitleg e.d. vind je hier & hier...

Tyshane

Overzichtje van Buienradar met de ontladingen van vandaag, tot nu toe:

hj32

Citaat van: dondertje127 op di 14 aug 2012 - 17:27
het lijkt wel alsof ik in m'n broek geplast heb

:o
Misschien heb je dat ook wel.
Kou schijnt dat effect soms te hebben :P

Hier in Groningen schijnt helaas de zon
Wij krijgen hier ook nooit es wat hahaha  ;D

NitroGenetics

Citaat van: hj32 op di 14 aug 2012 - 17:34
:o
Misschien heb je dat ook wel.
Kou schijnt dat effect soms te hebben :P

Hier in Groningen schijnt helaas de zon
Wij krijgen hier ook nooit es wat hahaha  ;D

zeikerd :P

Tyshane

Heerlijk die onweer-rommels in de verte... Begint langzaamaan wat meer dichterbij te komen en donkerder te worden... Heerlijk!

Powered by EzPortal